آئودی آلمانی به ایران رسید

نمایندگی رسمی آئودی در ایران هفته آینده از محصولات واردات خود برای عرضه در بازار ایران رونمایی خواهد کرد.

کد مطلب: ۴۴۱۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، با نزدیک شدن به زمان اجرای برجام و لغو تحریم ها، شرکت های مطرح و معتبر خارجی به دنبال ایجاد واحدهای تولید و بازار فروش در ایران هستند.
از جمله این شرکت ها می توان به شرکت های خودروسازی اشاره کرد که برای حضور در بازار ایران و سرمایه گذاری های مشترک اعلام آمادگی کردند. به این ترتیب، پس از شرکت پژو و رنوی فرانسه که سال ها با خودروسازان ایرانی همکاری می کردند، این بار نوبت به خودروسازان آلمانی رسید.
اخبار به نقل برخی مسئولین حاکی از آمادگی فولکس واگن برای ورود به صنعت خودروسازی ایران بود که این امر از سوی نمایندگی رسمی آئودی در ایران تأیید شد به طوری که هفته آینده از محصولات واردات خود برای عرضه در بازار کشورمان رونمایی خواهد کرد تا این خودروساز آلمانی رسما فعالیت خود را در بزرگترین بازار خودرو خاورمیانه آغاز کند.
شرکت رامک خودرو که هم‌‌اکنون محصولات سانگ یانگ کره جنوبی را در کشور عرضه می‌کند، نمایندگی رسمی فروش محصولات آئودی را نیز کسب کرده تا از این طریق به توسعه فعالیت‌های خود در بازار ایران بپردازد.
قرار است اواسط هفته جاری با حضور برخی خبرنگاران و مدیران صنعت خودرو کشور رونمایی از برند آئودی در ایران صورت گیرد که به نظر می‌رسد فولکس واگن پیش از آنکه با خودروسازان ایرانی به عنوان شریک تجاری به توافق برسد واردات محصولات یکی از کارخانه‌های زیرمجموعه‌اش را به ایران آغاز کرده تا در بازار وارداتی کشورمان صاحب سهم شود.
گفتنی است؛ آئودی شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکننده خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر هستند، تولید می‌ کند.
شرکت آئودی در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۰۹ توسط آگوست هورش و در شهر تسویکاو، آلمان تاسیس شد. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن به‌شمار می‌آید.
آئودی همراه با مرسدس بنز و ب ام و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. سهام شرکت خودروسازی آئودی در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.
منبع:میزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار