حقانی:

سراهای محله به شورایاری ها پس داده شود

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درخواست کرد سراهای محله همانند گذشته به شورایاری ها تحویل داده شود.

کد مطلب: ۴۴۰۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، محمد حقانی در جلسه علنی روز سه شنبه پس از گزارش دبیر شورایاری های این منطقه گفت: باید مشخص شود جایگاه شورایاری ها کجا قرار دارد و نسبت شورایاری های با هیات امنای مناطق چیست. بنابراین درخواست می کنم سراهای محله همانند گذشته به شورایاری ها تحویل داده شود.

در ادامه این جلسه اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه برج های بلند در منطقه یک آسمان شمیران را پوشانده است درخواست کرد این موضوع کنترل شود.

وی همچنین پیشنهاد داد برای محدوده اوین تا دارآباد طراحی ویژه ای انجام شود و موضوعاتی مانند کنترل سیلاب، زیباسازی و مراقبت از کوه خواری نیز در آن لحاظ شود.

در این جلسه عباس جدیدی خطاب به شورایاری ها گفت: بیشتر مدیران شهرداری و اعضای شورا از مشکلات محلات آگاهی دارند. ما به عنوان دیده بان های شورا باید راهکار ارائه کنیم تا مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

وی از شورایاری ها درخواست کرد به موضوع تخلفات ساختمانی نیز ورود پیدا کرده و اگر در این رابطه اطلاعاتی به دست می آورند به شورا منتقل کنند.

معصومه آباد نیز ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه گلاب دره را از مشکلات این منطقه دانست و گفت: از شب تا صبح دو اتاق در این محله ساخته می شود و می گویند شهرداری خبر ندارد.

وی همچنین به مشکلات فاضلاب و ترافیک منطقه اشاره کرد و گفت: منطقه یک منطقه ای صفر و صدی است بخشی از آن کاملا فرسوده است و بخشی از آن کاملا نو و جدید.

محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نیز درخواست کرد نحوه برخورد شهرداری منطقه یک با شورایاری ها تئوریزه شود و به شهرداران مختلف این مدل موفق انتقال داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار