میزبانی شیرازی ها از˝ بزرگمهر حسین پور ؛

˝شهر هرت˝ رونمایی می شود

کتاب ˝شهر هرت˝ در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس رونمایی می شود.

کد مطلب: ۴۳۷۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از فارس، شیرازی ها به همت ماهنامه شاخه طوبی جمعه ٢٧ آذر مله جاری در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، میزبان "بزرگمهر حسین پور" کاریکاتوریست و کارگردان توانمند انمیشن کشور می شوند.

این برنامه با نام یک کاریکاتوریست در شیراز با هدف بررسی تخصصی کاریکاتور و کارتون برگزار می شود و حضور درآن برای عموم رایگان است و همزمان با برگزار این نشست، کتاب شهر هرت نوشته بزرگمهر حسین پور چاپ شده توسط انتشارات مثلث برای اولین بار در شیراز رونمایی می شود.

نشست یاد شده به همت ماهنامه شاخه طوبی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی، خانه مطبوعات فارس، انجمن تجسمی فارس، کانون تبلیغات چاووش دید ساعت ١٧ جمعه ٢٧ آذر برگزار و در این مسیر بزرگمهر حسین پور ساعت ۱۲ تا ۱۴ همان روز کارگاه عملی ترافیک از دریچه طنز را نیز در حاشیه نمایشگاه شهر زیبا واقع در شهرک گلستان برگزار می کند.

بزرگمهر حسین‌پور در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمد. او رشته نقاشی را در دانشگاه آزاد تهران به پایان رساند. از سال ۱۳۶۹ به عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست در نشریات گوناگون کشور مانند گل آقا، کیهان کاریکاتور، روزنامه زن، سروش نوجوان، رشد نوجوان، روزنامه آفتابگردان و هفته‌نامه چلچراغ به کارپرداخته و مدیریت بخش هنری مجلات زنان فردا، عروس هنر، دانش یوگا را بر عهده داشته است.

وی از کارگردانان پرکار انیمیشن ایران است که کارگردانی فیلم های بسیاری را به انجام رسانده است و توانسته در جشنواره مختلف جوائز متعددی را کسب کند.

ساندویچ، ماجراهای دلمه، مجموعه قر و قمبیل، قصه‌های جزیره، این سیاستمداران سه نقطه، من گوساله‌ام، دودر، از جمله کتاب های چاپ شده بزرگمهر حسین پور است.

حسین‌پور در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمد.[۱] او رشته نقاشی را در دانشگاه آزاد تهران به پایان رساند. از سال ۱۳۶۹ به عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست در نشریات گوناگون کشور مانند گل آقا، کیهان کاریکاتور، روزنامه زن، سروش نوجوان، رشد نوجوان، روزنامه نوروز، روزنامه آفتابگردان، روزنامه اقبال و هفته‌نامه چلچراغ به کارپرداخته است.

او مدیریت بخش هنری مجلات زنان فردا، عروس هنر، دانش یوگا را بر عهده داشته است. وی هم اکنون از کارگردانان پرکار انیمیشن ایران می باشد که کارگردانی فیلمهای بسیاری را به انجام رسانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار