تشكل های مردم نهاد همدان برای حل مشكلات معلولان بسیج شوند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینكه تشكل های مردم نهاد همدان برای حل مشكلات معلولان بسیج شوند، گفت: بخش خصوصی باید برای كمك به معلولان استان همدان و توانمندسازی آنها وارد عمل شوند.

کد مطلب: ۴۳۴۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پانا از استان همدان، حمیدرضا طبی‌مسرور در مراسم روز جهانی معلولان در همدان با بیان اینكه معلولان در آینده نزدیك چرخه‌های اقتصادی و فنی كشور را به دست می‌گیرند، اضافه كرد: معلولان در مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... نقش‌آفرینی كرده‌اند.
طبی‌مسرور با بیان اینكه معلولان به توجه ویژه نیازمند هستند، اظهار كرد: معلولان در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌اند و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
نایب‌رئیس شورای شهر همدان با بیان اینكه معلولان می‌توانند مسؤولیت بخش‌های اجتماعی را بر عهده بگیرند، گفت: تشكل‌های مردم‌نهاد و بخش‌های خصوصی باید برای كمك به این قشر توانمند وارد عمل شوند.
وی با اشاره به اینكه مدیریت شهری موظف است نسبت به مناسب‌سازی معابر و محل تردد عمومی معلولان اقدامات لازم را انجام دهد، اظهار كرد: شورای اسلامی شهر همدان حركت‌های خوبی در راستای مناسب‌سازی مكان‌های عمومی انجام داده است.
طبی‌مسرور در پایان سخنانش افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان آمادگی دارد در جهت رفاه حال جامعه معلولان و و توانیابان پیگیر مسائل و مطالبات آنها در حوزه‌های شهری باشد.
در پایان این مراسم از مسؤولان و ارگان‌هایی كه به معلولان خدمات ارائه كرده بودند تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار