با حضور رئیس سازمان نوسازی

خوابگاه دانش آموزی دلیجان به بهره برداری رسید

آیین افتتاح خوابگاه مرکزی امید دلیجان استان مرکزی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۳۲۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مرتضی رئیسی در این مراسم گفت :آموزش و پرورش به دنبال پوشش صد در صدی تحصیل در تمامی نقاط کشور و توسعه ی فضاهای مناسب آموزشی است .

وی افزود : پنج هزار و 400 پروژه آموزشی در کشور در حال ساخت است که تکمیل آن ها به 30 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که یک هزار و 100 مورد از این طرح های آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز در دست انجام است .
وی بیان کرد : یک سوم از بناهای آموزشی کشور فرسوده است و نیاز به بازسازی و استحکام بخشی دارد .
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور تعداد خیرین مدرسه ساز در کل کشور را 25 هزار نفر برشمرد و افزود : بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با مشارکت خیرین حل شده و امیدواریم در سالهای آتی ، مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی و تعمیر و تجهیز مدارس در کاهش مشکلات اثرگذار باشد .
رئیسی افزود : در سال جاری برای تخریب و بازسازی مدارس ، تامین سامانه گرمایشی ، تکمیل طرح های خیّرساز و مشارکتی و تکمیل پروژه های ورزشی مدارس ، یک هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار