رییس کل دادگستری استان اردبیل:

ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی دراستان اردبیل تشکیل می شود

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل تشکیل می شود.

کد مطلب: ۴۲۸۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی قاصدی در دومین جلسه ستاد ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان اردبیل از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در همه شهرستانهای استان اردبیل خبر داد و افزود: کلیه فعالیتهای انتخاباتی از سوی این ستاد رصد می شود و در صورت مشاهده هر نوع تخلف، طبق مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود: کسانی که با نیت خدمت رسانی به مردم و احساس مسئولیت نسبت به ملت و کشور خود قدم در عرصه انتخابات می گذارند و اعلام کاندیداتوری می کنند، باید پایبندی و تعهد جدی نیز نسبت به انجام تکالیف قانونی و شرعی بخصوص در رقابتهای انتخاباتی داشته باشند.

قاصدی اضافه کرد: همه تلاش و کوشش ما به خاطر این است که با حراست، حفاظت و مراقبت انتخابات صحیح و قانونی برگزار شود و امانتدار خوبی برای مردم و آراء و نظر آنها باشیم.

وی با تاکید بر بی طرفی مسوولان و رعایت انصاف و اخلاق کاندیداها اضافه : بدبخت ترین انسان‌ها کسانی هستند که دنیا و آخرت خود را برای دنیای دیگران هزینه می کنند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل اطلاع رسانی صحیح و ارایه آموزش عمومی و همگانی به مردم و توجیه دست اندرکاران انتخاباتی و کاندیداها را از عوامل اصلی پیشگیری از تخلفات و جرائم احتمالی انتخاباتی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار