همزمان با ماه محرم

سومین مراسم زیارت عاشورا در کانون پرورش فکری خوزستان برگزار شد

ستاد شورای امر به معرف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان سومین مراسم زیارت عاشورا این اداره کل را با دعوت از حجت‌الاسلام سید نجم الدین طباطبایی، در اهواز برگزار کرد.

کد مطلب: ۴۲۲۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از خوزستان، هم‌زمان با بیست و هشتمین روز از ماه محرم، سومین مراسم زیارت عاشورا اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور حجت‌الاسلام سید نجم الدین طباطبایی، مدیرکل، کارشناسان و مسئولین کانون و همچنین همه همکاران این اداره و مربیان مراکز شهرستان اهواز در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری شماره یک اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون خوزستان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: قیام امام حسین علیه‌السلام؛ یک قیام نجات‌بخش تاریخ بود.
وی افزود: امام حسین علیه‌السلام تاریخ را با این حرکت به همراه خواهرش حضرت زینب (س)، اصحاب و دوستانش نجات داد.
شنبدی ادامه داد: حضرت زینب (س) آن کسی است که از لحظه شهادت امام حسین علیه این بار امانت را بر دوش گرفت و شجاعانه و با کمال اقتدار و آن‌چنان‌که شایسته دختر امیرالمؤمنین است در این راه حرکت کرد و این‌ها توانستند اسلام را جاودانه و دین مردم را حفظ کنند.
گفتنی است: برگزاری مراسم‌های مذهبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از دیرباز مرسوم بوده و بیشتر برنامه‌های مذهبی توسط کارکنان کانون و با پشتیبانی اداره کل کانون استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار