گردهمایی میهمانان کوچک امام حسین (ع) در قم برگزار شد

قم(پانا)- گردهمایی هزار نفره کودکان و نوجوانان عاشورایی با عنوان «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» و با حضور معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم و دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی میهمانان کوچک امام حسین (ع) در قم برگزار شد

همزمان با شب ششم محرم الحرام ۱۴۴۵ و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، گردهمایی هزار نفره کودکان و نوجوانان عاشورایی با عنوان «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» در قم برگزار شد.

«ابوالقاسم مقیمی» معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم و «روح الله ثانی» دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت نیز در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم که با دسته عزاداری از خیابان شهید مومن پور پردیسان به سمت مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان قم آغاز شد، با برگزاری برنامه‌هایی همچون تعزیه خوانی، شعرخوانی و مرثیه‌سرایی و قرائت عهدنامه نوجوانان با امام حسین (ع) همراه بود.

مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان قم نیز به‌طور هم‌زمان، میزبان اعضا ۶ تا ۱۲ سال بودند و قصه‌گویی، چاووشی‌خوانی، تعزیه، منقبت‌خوانی، پرده‌خوانی، خاطره‌گویی، سرودخوانی، معرفی کتاب، شخصیت و سرزمین، نقاشی گروهی و شعرخوانی بخشی از برنامه‌های اجرایی کانون قم در این گردهمایی‌ بود. همچنین ویژه برنامه‌ای در گردهمایی نوجوانان عاشورایی استان قم، با موضوع «احترام به جایگاه قرآن کریم» برپا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار