شهردار باقرشهر:

برپایی ایستگاه های صلواتی از نجف تا کربلا در اربعین حسینی

شهردار باقر شهر گفت: امسال همزمان با اربعین حسینی، ایستگاه های صلواتی از نجف تا کربلا به طول 10 کیلومتر توسط شهرداری های استان تهران برپا می شوند.

کد مطلب: ۴۲۱۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، همه ساله راهپیمایی عظیمی به صورت حماسی در ایام اربعین سالار شهیدان در کشور عراق انجام می شود که سال گذشته استقبال خوبی از این مراسم معنوی شد وامسال استانداری استان تهران نیزبخشی از این ماموریت را با تکیه به نظم و سازمان دهی بهتر به شهرداری های استان تهران محول کرد.

شهردار باقرشهر، با اشاره به مردمی بودن این حرکت اظهار کرد: این اتفاق فرصت خوبی برای تجلی، نشانه قدرت و اراده پیروان اهل بیت(ع) است، تا به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی هر چه بهتر انجام شود .

استاد فرج، با تأکید بر اینکه، امسال بخشی از اجرای این سیاست در شهرستان ری به سه شهرداری: کهریزک، باقرشهر و حسن‌آباد محول شده است ،گفت: با توجه به موضوعات مختلف اعم از امنیتی، انتظامی و بهداشتی این مراسم باید برای خدمت‌رسانی به مردم در مطلوب‌ترین حالت صورت گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این روزهای حساس و حیاتی در جهان اسلام می‌خواهیم به زائرین حسینی به‌صورت داوطلبانه و خودجوش یاری برسانیم و این‌گونه برنامه‌ها مقدماتی برای ظهور آقا امام زمان (عج) است و ما منتظران باید بسترسازی‌های لازم را انجام داده چراکه فضای جغرافیای سیاسی جهان اسلام به این اتفاقات بسیار نیازمند است.

/خبرنگار: سیما قربانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار