احداث کانال 23 کیلومتری هدایت آبهای سطحی در شهرستان ساری

شهردار ساری از احداث 23 كیلومتر كانال برای هدایت آبهای سطحی در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۴۱۸۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، مهدی عبوری یكی از اساسی ترین مشكلات ساری را تجمیع آبهای سطحی پس از بارندگی دانست و گفت: شهرداری برای رفع این معضل علاوه بر لایروبی و مرمت كانال ها و آبراههای موجود اقدام به احداث چندین كیلومتر كانال عظیم كرد كه در تمامی محدوده های شهری كار هدایت آبهای سطحی را انجام می دهند اما در كنار آنها احداث همزمان 23 كیلومتر كانال دیگر را در دست اجرا داریم كه امیدواریم در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهردار ساری در ادامه سخنان خود افتتاح فاز دوم میدان ابن شهرآشوب را مورد توجه قرار داد و افزود: در تلاش هستیم تا علاوه بر این پروژه پل كابلی داراب (شهید رنجبر ) پارك مادر، پارك خانواده ، زیرگذر زغالچال و پل گردن را هم در دهه فجر افتتاح كنیم .

وی سپس به احداث زیرگذر فرح آباد اشاره كرد و با تأكید بر این مطلب كه با اتمام آن مشكل ترافیك در این محدوده برطرف خواهد شد از
فاز دوم سی متری اندرخورا خبر داد و تصریح كرد : تاكنون 5 پلاك از 17 پلاك باقی مانده خریداری شده است و گونه ای برنامه ریزی كردیم كه ما بقی را تادهه فجر تملك كنیم.

عبوری به احداث پاركینگ طبقاتی با ظرفیت 205 خودرو در منطقه دو شهرداری به نیروگاه زباله سوز اشاره و خاطرنشان کرد: تاكنون 75درصد از تجهیزات آن از چین وارد شده است.

وی پیرامون فاز دوم بوستان ملل گفت: تاكنون برای 25 هكتار از این فاز شناسنامه املاك تهیه شده كه 15 هكتار بصورت اجاره بود كه قرار شد به ما تحویل داده شود .

عبوری از افتتاح آزمایشگاه فنی مكانیك خاك شهرداری ساری در آینده ای نزدیك خبر داد و افزود كار تجهیزات آن بزودی آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار