مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس:

شهر صدرا با اجرای طرح های مصوب از بهترین مجتمع های زیستی فارس خواهد شد

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: شهر صدرا به عنوان یک شهر جدید که دارای طرح از پیش اندیشیده شده است باید یکی از بهترین مجتمع های زیستی شهری در استان باشد و این امر جز با اجرای طرح های مصوب این شهر محقق نمی شود.

کد مطلب: ۴۱۴۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از فارس، عنایت الله رحیمی در دیدار با شهردار و شورای شهر صدرا، گفت: انتظار ما از شورای شهر و شهرداری صدرا اجرای قانون و حرکت در چارچوب طرح های مصوب قانونی است و لذا هرگونه عدول از قانون و طرح های مصوب تخلف محسوب شده و با مسببان آن طرح ها بدون اغماض برخورد می شود.

وی افزود: شهروندان نیز لازم است از تغییر کاربری املاک خود بدون طی مراحل قانونی پرهیز نمایند زیرا هرگونه تغییرکاربری بدون مجوز، علاوه بر خسارت به شهر و تخریب سرمایه های ملی، در نهایت در مراجع قانونی از جمله کمیسیون ماده 100 مطرح شده و منجر به صدور رأی تخریب یا برگشت به وضعیت اولیه می شود و شهروندان متضرر خواهند شد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس همچنین از شرکت عمران صدرا خواست پیگیری های لازم را در خصوص تعیین تکلیف سریع تر طرح بازنگری طرح تفصیلی شهر جدید صدرا صورت دهد.
رحیمی ضمن اعلام این که شهرداری مکلف به کنترل هرگونه ساخت و ساز در محدوده و حریم شهر است، افزود: انتظار داریم شرکت عمران شهر جدید صدرا و شهرداری به صورت هماهنگ عمل نموده و از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری نمایند.
وی همچنین اعلام کرد: لازم است تعاونی های مسکن از خریداری اراضی فاقد کاربری مسکونی در محدوده شهر و اراضی واقع در حریم جداً خودداری نمایند و در صورت چنین اقدامی با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس در این جلسه خبر داد: با احداث تصفیه خانه فاضلاب مشکلاتی که در اثر رها سازی فاضلاب در محیط شهری وجود دارد به زودی حل خواهد شد و برای این منظور اعتبار لازم مصوب شده و شرکت آب و فاضلاب شیراز پیگیر اجرایی کردن آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار