«اتابك نادری» خان جشنواره تئاتر فجر شد

خبرگزاری پانا: اتابك نادری با نمایش «رستاخیز غریب» كار خیرالله تقیانی پور در نقش خان به سی و یكمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر می آید.

کد مطلب: ۴۱۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، تقیانی پور با این توضیح كه در اجرای نمایش «رستاخیز غریب»از شیوه های ایرانی به شكل مدرن استفاده می شود، گفت: این نمایش نیز مانند دیگر كارهایم قصه ایرانی دارد ولی با ذائقه و شیوه جدید اجرا می شود.

وی این نمایشنامه را براساس مطالعات و برداشت های خود از مشروطه دوم نوشته است. در این نمایش خانی قصد دارد به عنوان وكیل الرعایا وارد مشروطه شود ولی از محبوبیت كافی در بین مردم برخوردار نیست. او برای این كه برگزیده و محبوب مردم شود دست به هر كاری می زند.

اتابك نادری، آناهیتا همتی، مسعود حجازی مهر، رضا پاپی، جواد پورزند، شیوا مكینیان، مصطفی ساسانی،‌ محمدهادی عطایی، حسین شفیعی، الهه شه پرست و خیرالله تقیانی پور بازیگران نمایشند.

داریوش پیرو طراح صحنه و لباس و علی صدیقیان و حمید گرگانی اجرا كننده موسیقی «رستاخیز غریب»اند. علیرضا نوری دستیار كارگردان به شمار می آید.

سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 26 دی تا 12 بهمن به دبیری سعید کشن‌فلاح در تهران و 5 استان کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار