مهران رجبی در گفت و گو با پانا مطرح کرد:

فیلمبرداری «پارادایس» پایان یافت /درگیر بازی در تله فیلم«تصمیم» هستم

خبرگزاری پانا: مهران رجبی از بازی در یک تله فیلم به نام «تصمیم» و بازی در یک اثر سینمایی با عنوان «پارادایس» که برای جشنواره فیلم فجر آماده می شود خبر داد.

کد مطلب: ۴۱۰۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: در حال حاضر مشغول بازی در یک تله فیلم به نام «تصمیم» به نویسندگی و تهیه کنندگی مسعود دلیری و کارگردانی محمد عزیزی هستم که در آن با داریوش اسدزاده، حدیث فولادوند، نیما شاهرخ شاهی، احمدرضا اسعدی و ... همبازی شده ایم.

وی افزود: همکاری دیگرم با فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی است که در آلمان فیلمبرداری شد. من و جواد عزتی بازیگر ایرانی هستیم و بقیه آلمانی هستند، یک تعدادی هم نابازیگر حضور دارند. یک ماه در آلمان بودیم و 80 درصد کار در برلین ضبط شد و 20 درصد باقی مانده را در کاشان ضبط کردیم. این فیلم در حال حاضر آماده اکران هست و قرار است در جشنواره فجر امسال به نمایش گذاشته شود.

این بازیگر درباره جشنواره ویدیویی فیلم یاس که سومین دوره آن به تازگی به پایان رسیده است، گفت: فیلم هایی که در سبد جشنواره یاس قرار گرفتند فیلم هایی هستند که هزینه خیلی کمتری برایشان شده است، به همین دلیل فیلم های طبیعتا ضعیفی هستند و چون ضعیف هستند باید جداگانه قضاوت می شدند، اگر این فیلم ها در زیر چتر جشنواره فجر قرار می گرفتند گم می شدند.

وی تصریح کرد: جشنواره کمک زیادی به بهتر شدن فیلم ها می کند، وقتی شما می بینید که کارتان دیده می شود سعی می کنید اثر بهتری ارائه دهید پس این کمک جشنواره است که باعث شکل گیری این انگیزه در هنرمند می شود که بخواهد کارهای قابل قبول تری ارائه دهد. زمانی که جشنواره ای نباشد چون قضاوتی صورت نمی گیرد هر فیلمی ممکن است ساخته شود و هیچ بازخوردی هم نداشته باشد. حداقل تاثیر جشنواره این است که باعث می شود یکسری فیلمساز باغیرت یک اثر خوبی ارائه دهند و با همان 100 میلیونی که می خواهند هزینه فیلم شان کنند سعی می کنند اثری ارائه دهند که در جشنواره که نمایش داده شد آبرویشان نرود.

رجبی در پایان خاطر نشان کرد: فیلمسازی پروسه مشکلی است و جشنواره برگزار کردن نیز خیلی سخت است و هزینه بالایی دارد ولی قطعا تاثیرگذار است.اگر جشنواره ها آنطور که باید در میان مردم دیده نمی شود یک روند طبیعی است در کشورهای دیگر هم همین طور است، جشنواره ها برگزار نمی شود که مردم فیلم ببینند بلکه محلی برای قضاوت آثار است و بهتر شدن آن ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار