اتحادیه چلوکبابی دارای پنج رسته است

رئیس اتحادیه چلوکباب همدان؛ با بیان اینکه اتحادیه چلوکبابی دارای پنج رسته است اظهار کرد: تالار پذیرایی، چلوکبابی درجه یک، چلوکبابی درجه دو، تهیه غذا، چایخانه و سفره‌خانه از رسته‌های زیرنظر این اتحادیه است.

کد مطلب: ۴۰۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان همدان، ایرج جعفری از فعالیت 400 واحد صنفی زیر نظر اتحادیه چلوکبابی در همدان خبر داد.
وی ادامه داد: در حال حاضر 400 واحد صنفی زیر نظر اتحادیه چلوکبابی دارای پروانه هستند و صدور پروانه برای تعدادی دیگر در دست اقدام است.
رئیس اتحادیه چلوکبابی همدان با بیان اینکه تهیه مواد اولیه واحدهای صنفی در اختیار اتحادیه نیست افزود: ادارات ناظر بر مقدار و کیفیت مواد و گوشت مصرفی در این واحدها دامپزشکی و سازمان بهداشت است.
وی به بازرسی‌های مستمر اتحادیه از واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: گوشت و مواد استفاده شده در غذاهای مختلف به نوع غذا بستگی دارد.
جعفری بیان کرد: تالارهای پذیرایی زیر نظر اتحادیه به ممتاز، درجه 2 و درجه یک تقسیم می‌شوند که واحدهای ممتاز بر روی کیفیت تأکید دارند.
وی به تداخل بین واحدهای صنفی زیر نظر اتحادیه و میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: این تداخل باعث ایجاد مشکلاتی در زمینه ایجاد پروانه می‌شود.
رئیس اتحادیه چلوکباب همدان با اشاره به اینکه برای همدان نقشه جامع و تفصیلی تعریف نشده است تأکید کرد: همدان به عنوان منطقه گردشگری شناخته می‌شود ولی هنوز طرح تفصیلی برای آن در نظر گرفته نشده است.
وی ادامه داد: در حاشیه شهرها و مکان‌های گردشگری زیرساخت‌های لازم ازجمله آب، گاز، سیستم فاضلاب و... وجود ندارد و همین امر باعث می‌شود کسی برای سرمایه‌گذاری به حاشیه شهرها نرود.
جعفری بیان کرد: در همدان با وجود شعارهای گردشگری زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران وجود ندارد.
وی بیان کرد: برای جذب سرمایه‌گذار باید این امر به صورت کلان و در عالی‌ترین سطح استانی مورد بازنگری و بررسی قرار بگیرد.
رئیس اتحادیه چلوکباب همدان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در داخل شهر توجیه اقتصادی ندارد، افزود: یکی از مشکلات واحدهای صنفی اتحادیه چلوکباب نبود زیرساخت‌های لازم در حاشیه شهر و نبود توجیه اقتصادی در داخل شهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار