برای پنجمین سال متوالی:

هنرجویان هنرستان کار آفرین جم افتخار آفرینی کردند.

خبرگزاری پانا: هنرجویان هنرستان کارآفرین جم برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب بیشترین درصد قبولی در راهیابی به دانشکده های فنی دولتی کشور شدند.

کد مطلب: ۴۰۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیرآموزش و پرورش شهرستان جم ،درخشش هنرجویان کار آفرین شهرستان در راهیابی به دانشکده های فنی دولتی کشور را افتخاری بزرگ دانست و گفت: موفقیت هنرجویان هنرستان کار آفرین برای پنجمین سال پیاپی بیانگر کیفیت بالایآموزش های مهارتی کاردانش در شهرستان می باشدو مبین آینده ای درخشان برای کارآفرینی و کسب و کار در استان است .

وی با تقدیر از مدیر،معاونین، عوامل اجرایی و هنرآموزان موفق گفت: بی شک کسب نتایج درخشان و در خور شأن شهرستان، حاصل برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی دست اندرکاران است و امید داریم در سال های آتی شاهد رشد و شکوفایی بیشتراستعدادهای بالقوه دانش آموزان شهرستان باشیم .

زایری مدیر هنرستان گفت: قبولی 95 درصدی هنرجویان رشته صنایع شیمیایی و راه یابی15 نفر از 17 نفر هنرجومشغول به تحصیل دررشته الکترونیک به دانشکده های دولتی کشور، افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگیان شهرستان می باشد .

نکته قابل توجه کسب رتبه های دو رقمی کشوری است که مجید جمالی رتبه 10 صنایع شیمیایی و حمید رضا فخرایی رتبه16 رشته الکترونیک کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار