مجوز پخش 4 قسمت از سریال ˝شهرزاد˝ به کارگردانی حسن فتحی صادر شد

خبرگزاری پانا: فیلمبرداری مجموعه 24 قسمتی شهرزاد که در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع می‌شود، به تازگی به پایان یافته‌است و قرار است از 20 مهرماه به شبکه خانگی بیاید.

کد مطلب: ۴۰۱۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، فیلمبرداری این مجموعه 24 قسمتی که در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع می‌شود، به تازگی به پایان یافته‌است.

فتحی که پیش از این سریال‌های پرمخاطبی چون «شب دهم»، «مدار صفر درجه»، «میوه ممنوعه» را ساخته است، در این سریال به سراغ دهه 30 شمسی رفته و روایتی تاریخی را در لوکیشن‌های ویژه و دکورهای حجیم بازگو کرده است.

او پیش از این هم در سریال‌هایی چون «مدار صفر درجه» و «شب دهم» به سراغ مقاطعی از تاریخ معاصر ایران رفته بود و داستان‌هایی با تم عاشقانه را روایت کرده بود.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، ابوالفضل پورعرب، پریناز ایزدیار، محمود پاک نیت، مهدی سلطانی سروستانی، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، سهیلا رضوی، گلاره عباسی، رامین ناصرنصیر، امیرحسین رستمی، فریبامتخصص، غزل شاکری، پانته آپناهی ها، امیر حسین فتحی، نسیم ادبی، مینا وحید، جمشید گرگین، هادی قمیشی، مونا احمدی و با حضور جمشید هاشم پور در این سریال ایفاى نقش كرده اند.

اولین قسمت این سریال با درجه کیفی الف ویژه آماده انتشار شده، احتمالا از روز 20 مهر توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار