فرماندار شهرستان خمین:

رفاه بیشتر شهروندان هدف اصلی ساماندهی مشاغل مزاحم است

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان خمین گفت: رفاه بیشتر شهروندان و ارایه خدمات مطلوبتر به آنها هدف اصلی ساماندهی مشاغل مزاحم است.

کد مطلب: ۳۹۴۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سید مهدی ساداتی در جلسه کارگروه ساماندهی مشاغل مزاحم شهرستان خمین افزود: برای ایجاد شهری سالم و درخور شان مردم باید اهتمام بیشتری صورت گیرد تا اقشار مختلف مردم بتوانند با آرامش خاطر و به دور از هر گونه آلایندگی روزگار خود را سپری کنند.
وی با اشاره به ساماندهی و تعیین تکلیف شهرک اصناف شهرستان و هم چنین نحوه تعیین سرمایه گذار جهت مشارکت در احداث شهرک ادامه داد: یکی از معضلاتی که جوامع امروزی را تهدید می کند و به نارضایتی شهروندان منجر می شود تراکنش موقعیت های مکانی فعالیت های تولیدی، صنعتی و خدماتی در سطح شهر می باشد.
فرماندار شهرستان خمین بیان کرد: ساماندهی این تراکنش موقعیت مکانی و ساماندهی مشاغلی که به نحوی در چهره و سیمای شهر و بهداشت و سلامت جسمی و روحی شهروندان موثر است یکی از مهمترین وظایف این کارگروه بشمار می رود.
ساداتی اظهار داشت: احداث شهرک اصناف در ساماندهی مشاغل مزاحم موثر است چراکه این مهم سبب کاهش آلودگی های صوتی، بصری و زیباسازی منظر شهری خواهد شد .
در این جلسه مقرر شد اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نسبت به بررسی و هماهنگی لازم جهت تبدیل شرکت صنوف مزاحم شهرستان از شرکت با مسئولیت محدود به شرکت سهامی و هم چنین انتقال شرکت به نام اتاق اصناف شهرستان اقدام لازم معمول نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار