با معاونین پرورشی ۹۴

حمزه ای: افزایش17پایگاه تابستانی اوقات فراغت برای دانش آموزان استان قم

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی استان قم گفت: 17 پایگاه تابستانی اوقات فراغت را در استان افزایش دادیم که 48 دانش آموز تحت پوشش قرار می گیرند.

کد مطلب: ۳۷۵۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

ناصر حمزه ای در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، درباره برنامه های امور تربیتی استان قم، گفت: برای اجرای برنامه های تابستانی مهم ترین فعالیت، بحث اوقات فراغت دانش آموزان است که در 13 برنامه تعریف شده است.

وی ادامه داد: این برنامه ها در حوزه قرآنی، کارهای پژوهشی و کارهای آموزش مهارت زندگی از طریق مشاوران در کانون های پرورشی فرهنگی و تربیتی شکل خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: 17 پایگاه تابستانی را در استان افزایش دادیم که 48 دانش آموز تحت پوشش قرار می گیرند.
حمزه ای بیان کرد: در بحث کسب مهارت فنی فعالیت کانون ها با بیش از 50 رشته دانش آموزان استان قم را جذب می کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی استان قم اشاره کرد: برای دانش آموزان 70 سالن ورزشی برای 18 رشته را آماده سازی کرده ایم تا به فعالیت های تربیت بدنی بپردازند.
وی ادامه داد: فعالیت های گفتمان دینی و معرفتی را بر اساس تفاهم نامه با سازمان اوقاف همچنین راه اندازی دارالقران ها را برای برگزاری مسابقات قرآنی در تابستان امسال خواهیم داشت.
حمزه ای گفت: در استان قم 145 پایگاه در مدارس، کانون ها و پژوهشسراها فعالیت چشمگیری برای دانش آموزان دارند.
معاون پرورشی و فرهنگی استان قم عنوان کرد: فعالیت طرح هجرت دانش آموزان با همکاری سازمان نوسازی، بسیج و معاونت پرورشی و فرهنگی برای عمرانی و سازندگی فضاهای آموزشی، اردوگاه و کانون ها بعد از ماه رمضان آغاز شده و تا 15 شهریورماه ادامه دارد.
وی عنوان کرد: آماده سازی دانش آموزان برای جشنواره کشوری و ملی مانند جشنواره قرآن، فرهنگی هنری، سازمان های و شوراهای دانش آموزی و فعالیت های اردویی مانند اردوی زیارت اولی ها و بنیاد علوی از دیگر فعالیت های تربیتی استان خواهد بود.
حمزه ای در پایان یادآور شد: در تدارک قریب به 20 برنامه درخصوص برنامه اردویی و جشنواره برای دانش آموزان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار