تدارك شهرداری همدان برای استقبال از مسافران در تعطیلات عید فطر

خبرگزاری پانا: شهردار همدان از تدارك ویژه مجموعه شهرداری برای استقبال و پذیرایی از مسافران تعطیلات عید فطر خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۱۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدمصطفی رسولی اظهار كرد: با توجه به پایان یافتن ماه مبارك رمضان و شروع دور جدیدی از مسافرت‌های تابستانی تدارك لازم برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر اندیشیده شده است.
وی افزود: سال گذشته در طول سه روز تعطیلات عید فطر شاهد حضور حجم بالایی از مسافران در شهر همدان بودیم كه تعداد زیاد خانواده‌ها باعث شد تا در معابر و پیاده‌روها هم شاهد برپایی چادر مسافران باشیم.
شهردار همدان با اشاره به اینكه تدابیر ویژه‌ای برای این موضوع در دستور كار مجموعه شهرداری قرار گرفته است، خاطرنشان كرد: با توجه به اینكه حجم بالای مسافران را در چند روز در شهر همدان شاهد هستیم و بیشتر خانواده‌ها تمایل به نصب چادر در پارك‌ها و فضای سبز موجود دارند سرویس‌های بهداشتی موقتی در برخی از نقاط پیش‌بینی شده است.
وی یادآور شد: همچنین پیگیری‌های لازم انجام شده كه برای 24 ساعته بودن سرویس‌های بهداشتی و تنظیف روزانه آن و تأمین مواد شوینده اقدامات لازم انجام شود.
رسولی با بیان اینكه مقرر شده نمازخانه‌های مبادی ورودی شهر و پارك‌ها تجهیز و ساماندهی شوند، گفت: روشنایی اماكن عمومی و فضای سبز برای استفاده بهتر مسافران از دیگر اقدامات شهرداری خواهد بود كه قبل از حضور مسافران باید صورت بگیرد.
وی اظهار كرد: بنرهایی در سطح شهر با مضامین خیرمقدم، تبریك عید فطر و همچنین راهنمایی مسافران به محل‌های تعیین شده برای استقرار و نصب چادر تدارك دیده شده است. شهردار همدان با اشاره به اینكه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در ایام تعطیلی آمادگی كامل خواهند داشت، افزود: سازمان‌های تاكسیرانی و اتوبوسرانی خدمات حداكثری در این زمینه را به مسافران ارائه خواهند كرد. وی افزود: در این هفته گروهی برای لكه‌گیری معابر و خیابان‌ها در نظر گرفته شده است و به امور شهر مناطق ابلاغ شده تا از حفاری و خاكبرداری غیرضروری خودداری كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار