همراه با نمایشگاه قرآن /۳۷

غرفه حجاب و عفاف در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری پانا:مدیر کمیته عفاف و حجاب بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در طول برگزاری نمایشگاه کارگاه های آموزشی و نشست های علمی با محوریت عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۳۶۸۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

پس ازبازدید از این نمایشگاه قرآن كریم از ساختمان که بیرون می‌روید به بخش عفاف و حجاب می‌رسید. بخشی که برای هشتمین سال است که در نمایشگاه قرآن حضور دارد و اتفاقاً در سال‌های اخیر جزو بخش‌هایی هم بوده که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. برگزاری این بخش به عهده کارگروه مد و لباس وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی است و امسال هم همانند سال‌های گذشته، با برنامه‌های متنوعی در این نمایشگاه حاضر است. در این بخش علاوه براینکه محصولات پوشش اسلامی اعم از مانتو، چادر، مقنعه، شال و روسری با تخفیف و قیمت‌های مناسبی ارائه می‌شود، می‌توانید در کارگاه‌های آن هم شرکت کنید.

حمید قبادی، مدیر کمیته عفاف و حجاب بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت:با برنامه ریزی های صورت گرفته در طول برگزاری نمایشگاه کارگاه های آموزشی و نشست های علمی با محوریت عفاف و حجاب برگزار می‌شود. در نشست های آموزشی فعالیت هایی مثل شیوه های مختلف بستن روسری و شال و یا نحوه چاپ برروی اقلام پوشش سر، تزئین روسری، شال و ملحقات آن آموزش داده می شود.

در بخش نشست های علمی هم تعداد محدودی از اساتید درخصوص موضوعات مختلف عفاف و حجاب سخنرانی می کنند ضمن اینکه در این نشست‌ها افراد می توانند پاسخ سوالات شرعی خود درباره موضوع عفاف و حجاب را هم جویا شوند. یکی از غرفه های دیدنی وجالب این بخش، غرفه حجاب نوجوان است که در آن محصولات مربوط به بازه سنی نوجوان نمایش داده و فروخته می‌شود تا به این ترتیب خانواده‌هایی که دغدغه پوشش اسلامی برای نوجوان خود را دارند بتوانند به راحتی نیازهای خود را تامین کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار