کاخ موزه های سعدآباد به روش جدید پلمپ می شوند

خبرگزاری پانا: در راستای پیشنهاد اداره کل موزه ها در خصوص تغییر پلمپهای سربی قدیمی با پلمپهای جدید،پلمپ مگا تویستر اس پی در موزه های مجموعه سعدآباد استفاده می شود.

کد مطلب: ۳۶۵۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،سیما محمدی با اعلام خبر فوق گفت:طی انتخاب و بررسی های به عمل آمده رنگ و مصرف سالیانه پلمپ هر یک از موزه ها و واحدها به تفکیک محاسبه گردید که شماره سریال و علامت اختصاری مختص به آنها در سطح مقطع کنار پلمپ درج گردیده است.
مسئول واحد اموال سعدآباد افزود:از آنجا که پلمپهای جدید دارای کد و شماره سریال مشخص می باشد امنای اموال می بایست در حفظ و نگهداری پلمپها دقت لازم را داشته باشند.
محمدی با اشاره به ویژگیهای بارز این پلمپها که آن را از پلمپهای سربی قدیمی مجزا می کند،اظهار داشت:بدنه مگاتویستر اس پی از جنس پلی کربنات در انواع رنگها می باشد،همچنین شماره سریال و علامت اختصاری موزه ها بصورت لیزری حک شده که این روش بالاترین درجه ایمنی را تامین می نماید و قابل پاک کردن یا تغییر دادن نیست.
وی تأکید کرد:استفاده از تکنولوژی Heat Staking جهت تثبیت پیچ داخلی، موجب می شود در صورت سعی در باز نمودن یا بریدن پلمپ، مدارک و شواهد واضحی باقی بماند.
مسئول واحد اموال سعدآباد افرود: همچنین ABS فشرده و غیراشتعال زا که بهترین زمینه را جهت چاپ مشخص و واضح ارائه می دهد.
گفتنی است با وجود 16 موزه و کاخ موزه فعال در سعدآباد، تعداد مصرف سالیانه این مجموعه 61500 عدد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار