رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در دیدار با آیت الله ایما

هماهنگی و همفکری بی نظیری در سازمان برنامه و بودجه فارس حاکم است

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: قانون فصل الخطاب در تصمیمات و اقدامات ما خواهد بود و تلاش می کنیم از تجربیات تلخ گذشته برای ساختن آینده روشن بهره برداری کنیم.

کد مطلب: ۳۶۲۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ساسان تاجگردون در دیدار با آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز كه با حضور معاونین و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس برگزار شد، با بیان این كه سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور با مصوبه شورای عالی اداری تشكیل شده است، اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان فارس به عنوان یكی از استان های درجه یك، با ساختاری مشخص در سال 94 شكل گرفته است.

وی با اشاره به این كه دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در سطح كشور ملاك برنامه ریزی قرار می گیرد، ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سطح استان فارس امیدوار است با توجه به نگاه های كارشناسانه و تخصصی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، حداكثر بهره برداری را از نظرات راهگشای ایشان داشته باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با بیان این كه این سازمان از بدنه كارشناسی قوی و برجسته ای برخوردار است، اظهار داشت: ساختار جدید سازمان در استان ها شامل سه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، هماهنگی برنامه و بودجه و آمار و اطلاعات و سه مدیریت نظام فنی اجرایی، اداری، مالی و پشتیبانی و مركز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری است.
تاجگردون با تاكید بر این كه هماهنگی و هم فكری بی نظیری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس حاكم است، افزود: توانائی علمی كاركنان این سازمان و همدلی موجود می تواند موجب تحول در وضعیت برنامه ریزی استان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار