تشریح دستور العمل و چگونگی روند ثبت نام و تعداد متقاضیان تعاونی ها

خبرگزاری پانا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح دستور العمل و چگونگی روند ثبت نام و تعداد متقاضیان، جمع بندی اطلاعات تعاونی ها در سامانه مربوطه و شاخص های انتخاب تعاونی های برتر استان پرداخت.

کد مطلب: ۳۵۷۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مسعود اقلامی با تشریح دستور العمل و چگونگی روند ثبت نام و تعداد متقاضیان، جمع بندی اطلاعات تعاونی ها درسامانه مربوطه و شاخص های انتخاب تعاونی های برتر استان اظهار کرد: نام گذاری سال 94 با عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت حمایت از مفهوم تشریک مساعی همه آحاد را در خود نهفته دارد و می تواند فرصتی بی بدیل برای گسترش زمینه های رشد و توسعه ظرفیت های بخش تعاون را در اقصی نقاط کشور فراهم سازد.
وی ضمن برشمردن اهداف بخش تعاون در چشم انداز بیست ساله کشور افزود: می توان از این اهداف به تعامل با اقتصاد جهانی، ارتقای بهبود کیفیت زندگی مردم، بالا بردن سطح عدالت اجتماعی، بسترسازی برای رشد سریع اقتصادی، توزیع عادلانه ثروت میان اقشار مختلف جامعه و دسترسی سریع افراد جامعه به کالاهای مورد نیاز با قیمت متعادل نام برد.
اقلامی در این خصوص اذعان کرد: در راستای تحقق کامل این اهداف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بخش تعاون و تقویت این بخش از اقتصادکشور به منظور ایجاد اشتغال پایدار، ارتقاء سهم اقتصاد تعاونی در تولید ناخالص ملی، افزایش رفاه عمومی و توسعه عدالت اجتماعی و گسترش نقش مؤثر تعاون در قالب همایش ها و جشنواره ها در سطوح عالی تصمیم گیری اقتصادی کشور بسیار حیاتی است.
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان در پایان ضمن اظهار امیدواری تصریح کرد: انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر چه در استان و چه در کشور که با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه های موفق تعاونی انجام می شود.
وی گفت: توانمندی های بالقوه بخش تعاون را به طور موثر به تصویر ‌کشیده و در راستای بهبود نگرش‌های عمومی نسبت به بخش تعاونی مؤثر واقع شده و فرصت‌های موجود در این بخش موجبات تشویق، ترغیب و جلب افراد و گروه‌های مستعد و علاقمند را به بهترین نحو فراهم سازد.
ش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار