رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

بهره برداری از۳۰ طرح در هفته جهاد کشاورزی در فارس

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از افتتاح ۳۰ طرح با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۷۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد مهدی قاسمی در جمع خبرنگاران در آستانه هفته جهاد کشاورزی عنوان داشت: امسال در هفته جهاد کشاورزی ۳۰ طرح ، با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان در بخش کشاورزی فارس به بهره برداری می رسد.

او گفت: تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا، ارتباطات و کشاورزی و ویژه برنامه ۲۶ خرداد ماه ( تجلیل از پیشروهای بخش کشاورزی در سال گذشته ) را خواهیم داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از فعالیت های انجام شده در سال گذشته در فارس گفت و بیان کرد: آموزش و توانمند سازی کشاورزان را در اولویت کاری خود قرر دادیم و برای رسیدن به این مهم باید اول توانمندسازی خود مجموعه جهاد کشاورزی را مد نظر قرار دهیم.

قاسمی خبر داد: در سال گذشته ، از لحاظ آموزش بهره برداران بیشترین میزان را در سطح کشور را داشتیم و ۸۲ هزار نفر روز، آموزش دیده اند و باید دامنه آموزش را گسترش دهیم.

او ادامه داد: سطح اعتباری مکانیزاسیون از منابع بانک کشاوزی ۹۳ میلیارد تومان بابت ماشین آلات کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است که برای اولین بار فارس بالاترین میزان جذب تسهیلات را داشته است.

رئیس جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد: ۶۵ میلیارد تومان اعتبار صندوق توسعه ملی را نیز جذب کردیم که البته میزان معرفی ما بیشتر از این رقم بود.

به گفته وی،مردم فارس اطمینان کافی برای مصرف تمام محصولات تولید شده در این استان را داشته باشند سالم است و تلاش بر این است كه گواهی سلامت برای محصولات صادر شود اما همه بدانند كه ما هم از همین تولیدات مصرف می‌كنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار