نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری پانا: نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ذی ربط در محل سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۳۵۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در این جلسه استاندار اردبیل از برگزاری نخستین یادواره 1450 شهید سرباز استان اردبیل خبرداد و گفت : این یادواره همزمان با سراسر كشور و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر سرباز، در18 دیماه در استان اردبیل برگزارمی شود.
اكبر نیكزاد یكی از راههای موفقیت در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ آثار و ارزشهای والای شهدا و گسترش برنامه های مربوط به تجلیل از شهیدان و برگزاری یادواره ها در مناسبت های مختلف دانست و افزود: برگزاری یادواره ها و شركت در مراسمات شهدای گرانقدر، یك توفیق الهی است و این فرصت را فراهم می كند تا وظیفه خود را در قبال جانفشانی ها و دلاوریهای این عزیزان به نحو مطلوب اداء كنیم .
وی هم چنین با اشاره به اینكه در 19 دیماه هم یادواره 250 شهید عملیات كربلا 4 و5 در استان اردبیل برگزار می شود، اظهار داشت: برای این یادواره نیز هماهنگی ها و همکاری های لازم از سوی سپاه استان صورت گرفته و رسانه ها باید با تمام تلاش سعی كنند بیش از هر زمان دیگر به عظمت و شان برگزاری این یادواره و حضور پررنگ مردم كمك كنند.
رییس شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان افزود: وظیفه امروز همه مردم و مسوولان، انتقال و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده است .
استاندار اردبیل دربخش دیگری از سخنان خود به همزمانی برگزاری این دویادواره در استان اشاره كرد و گفت : با توجه به گستردگی كار و حجم زیاد برنامه ریزی در راستای جمع آوری اطلاعات و فضاسازی و كارهای هماهنگی انتظار می رود تمامی دستگاههای اجرایی و فرمانداران شهرستانهای تابع با همدلی و تعامل بیشتر برای برگزاری هرچه باشكوهتر و كیفی تر كردن برنامه های این یادواره ها از تمام امكانات و توانمندیهای خود استفاده نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار