گرایش به جریان‌های غربی، از مهمترین دلایل افزایش طلاق در جامعه است

خبرگزاری پانا:مشاور امور بانوان استانداری کردستان گفت: گرایش زنان بدون آگاهی به جریان‌های غربی، یکی از مهمترین عامل افزایش طلاق در جامعه است.

کد مطلب: ۳۵۴۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،لیلا آژیر اظهار کرد: در سال جاری در ستاد ارتحال، برنامه هایی نیز بر عهده کمیته بانوان گذاشته شده است.

وی افزود: با توجه به مصادف بودن سالگرد ارتحال امام با ایام شعبانیه، این برنامه‌ها بیشتر به صورت بزرگداشت، همایش و محفل انس با قرآن برگزار می شود.

مشاور امور بانوان استانداری کردستان عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی نیز بر اساس 2 کتاب زندگینامه همسر امام راحل(خدیجه ثقفی) و همچنین کتاب جایگاه زن در اندیشه امام، برگزار می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه جامعه امروز ما و به ویژه زنان در برابر هجمه های زیادی قرار دارند که می توان به فمینیسم به عنوان یکی از مهمترین آنها اشاره کرد که بسیاری از افراد بدون هیچگونه آگاهی و اطلاع از فلسفه فمینیسم، با آن درگیر شده و به آن گرایش پیدا کرده اند.

آژیر با اشاره به اینکه هجمه فمینیسم مهمترین موردی است که زنان را در جامعه ما تحت تاثیر قرار داده است، ذکر کرد: این مسئله به عنوان یک آسیب جدی در جامعه یکی از ریشه‌های اساسی طلاق در جامعه محسوب می شود.

وی ادامه داد: کار کردن بر روی این مسئله وظیفه‌ای شهروندی است و همه باید برای آگاه سازی مردم و به ویژه زنان جامعه تلاش کنند.

مشاور امور بانوان استانداری کردستان بیان کرد: آنچه در این حوزه بیش از هر مسئله دیگری اهمیت دارد، آموزش و آگاه سازی مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران و اسلام در پی تشویش اذهان زنان در جامعه اسلامی و تزلزل جایگاه آنان هستند، عنوان کرد: باید با آگاه سازی و اشاعه جایگاه زن در اسلام، مانع از گرایش افراد به این سمت و سو شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار