وقف منزل مسکونی از سوی معلم پیشکسوت کرمانشاهی

خبرگزاری پانا: معلم پیشکسوت کرمانشاهی منزل مسکونی اش را در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان کرمانشاهی وقف کرد.

کد مطلب: ۳۵۲۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این رابطه گفت: نظام الدین آل آقا از نوادگان آیت الله آقا محمدباقر وحید بهبهانی می باشد و از بزرگان و پیشکسوتان فرهنگی کرمانشاهی است که بیش از نیم قرن در آموزش و پرورش و در راه فرهنگ خدمت کرده است.

محبی ادامه داد: امروز شاهد هستیم بسیاری از اساتید، بزرگان، معلمین، پزشکان و ... از شاگردان این استاد هستند و معلمی است که بیشتر کرمانشاهیان از درس و کلاس او خاطره دارند که در این روزها با وقف یک واحد مسکونی در راه تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان این دیار پس از گذشت سالیان دراز خدمت عاشقانه به دانش آموزان، در راه خیر قدم بر می دارد.
در ادامه نظام الدین آل آقا از معلم به عنوان یک هنرمند یاد کرد و به 60 سال تجربه معلمی و آموزش 70 هزار دانش آموز اشاره کرد و افزود: از شاگردانم 8 تن به عنوان استاندار، 2 تن در مقام وزیر، 8 تن پروفسور، 22 تن فرماندار و 27 شاگرد مدیر کل در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند.
در پایان مرزبان نظری مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه از نظام الدین آل آقا به عنوان پدر فرهنگ استان یاد کرد و گفت: در طول 10 سال گذشته 200 خیر مدرسه ساز با ساخت 90 مدرسه در توسعه آموزش و پرورش مشارکت فعال داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار