دوچرخه سوار صلح و دوستی وارد همدان شد

خبرگزار پانا: رحمت الله آزاد دوچرخه سوار صلح و دوستی صبح امروز پنج شنبه وارد همدان شد.

کد مطلب: ۳۵۰۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، این دوچرخه سوار که عضو فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران از شهر آملاز استان مازندران است پس از رکاب زدن مسیر 880 کیلومتری به همدان رسید.
دوچرخه سوار صلح و دوستی گفت: هر سال به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در داخل و خارج از کشور رکاب می زنم تا پیام صلح و دوستی را به جهان برسانم.
آزاد افزود: به مناسبت هفته هلال احمر امسال در اولین سفرم مسیراستان های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی رکاب میزنم تا بتوانم مصداق بارزی برای اشاعه شعار امسال که همدلی و همزبانی است باشم.
وی بیان کرد: از هفته گذشته سفر خود را از مازندران آغاز کرده و در این مدت میهمان استان های تهران، البرز و قزوین و مرکزی بوده ام و پس از استان همدان هم قصد سفر به استان لرستان را دارم.
رحمت الله آزاد با 57 سال سن، 30 سال سابقه دوچرخه سواری دارد و تاکنون به مناسبت ها و با پیام های ویژه و متفاوت به بیش از 54 کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی سفر کرده است.
رحمت اله آزاد هدفش از این سفر را رساندن پیام صلح و دوستی ومهربانی از شهر به شهر، مردم و مسئولان استانهای مسیر سفرخود عنوان کرد و افزود: با این حرکت قصد نمایش ندارم و امیدوارم مسئولین با تشویق جوانان به ورزش همگانی قشر بیشتری را به سمت ورزش سوق دهند.
وی همچنین از ورزشکاران قهرمان که مورد توجه جوانان هستند خواست توجه بیشتری برای ایجاد انگیزه بین جوانان برای تشویق به ورزش داشته باشند.
این دوچرخه سوارآملی که عضو فدراسیون دوچرخه سواری ایران است، در 30سال گذشته با شعار ' ورزش دشمن اعتیاد' ، ' حمایت و توجه عموم جامعه به معلولان' ، ' صلح ودوستی ' و...به استانها و کشور های فراوانی سفر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار