نخستین جشنواره استانی «مطبوعات و رسانه های دفاع مقدس»

خبرگزاری پانا: مسئول بسیج رسانه استان فارس گفت: نخستین جشنواره استانی «مطبوعات و رسانه های دفاع مقدس» از سوی بسیج رسانه برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۴۸۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، میلاد امیری نژاد از برگزاری نخستین جشنواره استانی «مطبوعات و رسانه های دفاع مقدس» در کشور خبر داد و ابراز کرد: آثاری که از ۳۱ شهریور ۹۳ تا ۱۷ مرداد ۹۴ در یکی از رسانه های استان منتشر شده باشد می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول بسیج رسانه استان فارس شناسایی ادبیات دفاع مقدس، زمینه سازی برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس، ایجاد رقابت سالم بین رسانه ها برای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شیوه های نوین را مهمترین اهداف این جشنواره خواند و افزود: روز خبرنگار سال جاری آخرین روز برای ارسال آثار تعیین شده و تمامی خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان رسانه های استان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه فارس با تاکید بر اینکه آثار باید یکی در یکی از رشته های عکس، طراحی صفحات، گزارش، مصاحبه، اخبار پوششی، تیتر، طنز تصویری و نوشتاری باشد، ادامه داد: بخش ویژه این جشنواره پرداختن در رشته های مختلف در بحث شعار سال خواهد بود.

وی با یادآوری این مطلب که به هر ۱۲ رشته بین اول تا سوم جوایزی اهدا می شود، اعلام کرد: مسابقه عکس و نمایشگاه ویژه عکاسان خبری و اردوی زیارتی و سیاحتی به روستای شهید آباد از دیگر بخش های این جشنواره است.

میلاد امیری نژاد

امیری نژاد گفت: اصل آثار باید به دبیرخانه ارسال شود برای سهولت در کار دبیرخانه در محل بسیج رسانه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تعیین شده است.

وی از راه اندازی سایتی به آدرس Ajrdm.ir در این خصوص خبر داد و تصریح کرد: در تلاشیم این جشنواره سال آینده با همکاری دستگاه های دولتی که کمک می کنند آن را منطقه ای و ملی برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار