خوابگاه دانش آموزی راضیه نیشابور قطعه ای از بهشت است

خبرگزاری پانا : خوابگاه راضیه قطعه ای از بهشت است که محصول نگاه عاشقانه و عارفانه ی شما نیک اندیشان است که درآن دانش آموزان بی سرپرست وبد سرپرست پناه داده می شوند و امروزخروجی آن نمونه های ازحجاب ، ادب و متانت است .

کد مطلب: ۳۴۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدجواد قوامی در جلسه ای که با حضور هیأت امنای خوابگاه راضیه ی نیشابور وخیرین دلسوز وفداکار این شهرستان برگزار شدگفت: این خوابگاه با هدف شناسایی دانش آموزان مستعد در امر تحصیل و اشتغال، بازداری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان دختر ،‌ بازداری از آسیب های اخلاقی متعدد برای دانش آموزان دارای خانواده های آسیب پذیر ( اعتیاد ، زندان و ... ) ، رشد و پرورش مسائل اعتقادی و مذهبی در دانش آموزان ( نماز جماعت ،‌ آموزش قرآن کریم ،‌مراسم دعا و ... ) ،‌ شکوفایی استعدادها و خلاقیت های آموزشی و تربیتی ( امور تحصیلی ، ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی ) ، مراقبت و پرورش و حمایت فرهنگی ،‌اجتماعی و اقتصادی به صورت شبانه روزی، برگزاری کلاس های آموزش و مهارت فنی و حرفه ای و آموزش مهارت های زندگی ، حمایت مادی و معنوی پس ازفراغت تحصیل جهت اشتغال و تهیه جهیزیه برای ازدواج ویا قبول تحصیل در دانشگاه درسال 1380 با الطاف خداوند، تلاش مدیریت آموزش و پرورش نیشابور ومشارکت جمعی از خیرین شهرستان در زیربنایی به مساحت 850 متر مربع با ظرفیت پذیرش بیش از 150 دانش آموز افتتاح گردید ولی در سال جاری به دلیل مشکلات مالی قریب به 60 دانش آموز محروم و بی سرپرست را پذیرش نموده است .

مدیر آموزش و پرورش نیشابور تصریح کرد: دانش آموزان دراین فضا مهارت زندگی کردن ، سبک زندگی ایرانی ، اسلامی ، یافتن عزت نفس در راستای تربیت ملی و مذهبی را آموزش می بینند و امیدواریم با کمک شما نیک اندیشان بتوانیم دستان نوازش گرآسمان باشیم .
درادامه معاون استاندارو فرماندار نیشابور نیز که در این جلسه حضور داشت ، افزود : حضور در این جمع و حتی اندیشیدن به آن به انسان آرامش می بخشد ودر واقع ما گرد هم جمع شدیم تا به فرزندان خودمان کمک کنیم .
مظفری اضافه کرد: همه ی کمک ها ، کمک مادی نیست وگاهی نیازمند تفکر شماییم که در فضای هم دلی ، محبت و دوستی بتوانیم به آرامش برسیم .
رئیس هیأت امنای خوابگاه راضیه نیز ، حضور دراین جمع را رفع مشکل فرزندان شهرمان دانست و تاکید نمود : اگر مشکلات این بچه ها حل نشود ، فرصت ها از بعضی از دانش آموزان سلب می شود.
وی افزود: مادر اینجا جمع شدیم که برای خوشبختی خودمان برنامه ریزی کنیم نه برای خوشبختی بچه ها ، گاهی این بچه ها در عالم ذرات باخدا معامله کرده اند و خداوند متعال اینها رابرای آزمایش کردن ما بندگان فرستاده است ، پس مابرای یک عده بهشتی داریم برنامه ریزی می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار