برگزاری انتخاب هیئت مدیره و بازرس تعاونی مصرف کارکنان اداره کل زندان

خبرگزاری پانا: اولین مجمع عمومی انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس جدید تعاونی مصرف کارکنان اداره کل زندان های همدان با حضور اکثر اعضاء برگزار شد.

کد مطلب: ۳۴۷۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزار ی پانا، اولین مجمع عمومی انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس جدید تعاونی مصرف کارکنان اداره کل زندان های همدان با حضور اکثر اعضاء در محل نماز خانه اداره کل برگزار شد.
در ابتدا سید امین منصوب معصومی به عنوان مدیر عامل تعاونی مصرف کارکنان اداره کل زندان های همدان قبل از برگزاری انتخابات با بیان مطالبی کوتاه به اهمیت و ضروت تشکیل تعاونی مصرف و مهدی رحیم بخش به عنوان بازرس سابق تعاونی مصرف به ارائه گزارش عملکرد تعاونی برای حاضرین در جلسه پرداختند.

در ادامه پس از رای گیری در این دوره از انتخابات به ترتیب، سید امین منصوب معصومی، علی اصغر صادقی، محسن عبدالملکی، حسین امیری محتشم و مجید ملکی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره و وحید قنبری نیز به عنوان بازرس جدید تعاونی مصرف کارکنان با اکثریت آراء انتخاب شدند.
گفتنی است در این دوره از انتخابات 10 کاندیدا برای هیئت مدیره و 4 کاندیدا برای بازرس نامنویسی کردند که با نظارت افراد مسئول پس از انجام انتخابات، پنج نفر با انتخاب اعضاء برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار