اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت خبر داد:

دیدار علما و مبلغین پاکدشت با آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری پانا: مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی، از حضور آیت الله موسوی جزایری در پاکدشت خبر داد.

کد مطلب: ۳۴۶۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله سید منصور موسوی جزایری، نماینده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در استان خوزستان، ضمن حضور در شهرستان پاکدشت، ضمن تقدیر از حوز ه ی علمیه امام جعفر صادق (ع)، با مسئولین، علما، روحانیون و طلاب این شهرستان دیدار کرد.

امانی، افزود: در این دیدار، آیت الله موسوی، به مناسبت هفته گرامیداشت معلم، در باب علم آموزی و تکریم و جایگاه مقام معلم به ایراد سخن پرداخت.

وی، گفت: در مکتب اسلام تأکید فراوانی به امر علم و تعلیم و تعلم شده است تا جایی که معلمی را شغل انبیاء می‌گویند و طبق روایات وارده از ائمه معصومین(ع)، علم آموزی و کسب دانش بر هر زن و مرد مسلمانی واجب است.

آیت الله موسوی، برکت علم را در تکریم مقام استاد دانست و خاطر نشان کرد: علامه طباطبایی(ره) به احترام استاد گرامی اش تا چند سال بعد از درگذشت ایشان از استعمال عطر خودداری می کرد یا شهید مطهری(ره) وقتی در کتابخانه خود مینشست هرگز پاهای خود را دراز نمی کرد.

وی در ادامه، شهید مطهری را یک اسلام شناس بزرگ معرفی کرد و مطالعه کتاب های شهید مطهری را به همه طلاب و روحانیون توصیه نمود و افزود، کسی که کتاب های ایشان را بخواند اطلاعات جامعی در باره اسلام به دست می آورد و میتواند بیشتر از گذشته به اسلام و نظام اسلامی خدمت کند.

/خبرنگار: علی اکبرپور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار