استاندار خراسان جنوبی :

مسئولین قدرشناش زحمات معلمین باشند

خبرگزاری پانا : استاندار خراسان جنوبی گفت : تمام اقشار جامعه بهترین مطالب از معلیمن آموخته اند و وظیفه تمام مسئولین است که قدرشناس زحمات این طیف ارزشمند جامعه باشند.

کد مطلب: ۳۴۴۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد

وجه ا.. خدمتگزار پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمین نمونه خراسان جنوبی با بیان این مطلب که معلم در آموزه های دین اسلام جایگاه ویژه ای دارد گفت : وظیفه خود دانستم در پیشگاه معلمانی که بهترین ساعات عمر خود را برای آموزش و ارتقای انسانیت، وقف کرده و ادامه دهنده راه انبیا و اولیا هستند حاضر شوم و از خدمات آنان در راستای تربیت نیروی انسانی متعهد و توانمند قدردانی کنم.



وی با بیان اینکه همگان مدیون معلمان به عنوان قشر مهم و تاثیر گذار هستند گفت: هرچیزی که تاکنون آموخیتیم و در جامعه بکار می بریم از تلاش و یافته های معلمین است.



استاندار خراسان جنوبی به فعالیت های وکارهای استاد مطهری اشاره کرد و افزود : در کشور ما تجلیل از مقام معلم با نام و یاد استاد شهید علامه مرتضی مطهری گره خورده است که در دوران قبل و بعد از انقلاب نقش تاثیر گذار در روشنگری، هدایت مردم و وحدت حوزه و دانشگاه داشته است.



خدمتگزار همه پیشرفت های علمی و فناوری در جامعه را مدیون و مرهون وجود معلم دانست و افزود: محور توسعه هر کشور را معلم بر عهده دارد که بایستی جایگاه و شان و منزلت معلم به خوبی حفظ شود چون این قشر زحمتکش نقش مهمی در رشد و تعالی جامعه دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تاثیر نقش هدایت گری معلم در جامعه تصریح کرد: تاثیرگذاری معلم بر متعلم ، موجب عزت بخشی و عظمت مقام معلم است و آینده روشن و اثر گذار نسل جوان و نوجوان در جامعه با هدایت معلم فراهم می شود.



وی ادامه داد : اگر بخواهیم جامعه ای متدین ، دین دار و رو به پیشرفت داشته باشیم باید در خدمت به فرهنگ و فرهنگی تلاش کنیم.



در ادامه از محمد فاروق صادقی بجد از شهرستان بیرجند به عنوان معلم نمونه کشوری مدارس دولتی و نیره کرمانی طرق معلم نمونه کشوری مدارس غیر دولتی از قاین و ده معلم نمونه استانی با حضور استاندار خراسان جنوبی تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار