برگزاری همایش طرح مصباح الهدی در مدرسه استاد حالت2 شهرستان ملارد

خبرگزاری پانا: همایش طرح مصباح الهدی، ویژه شناخت امام موسی کاظم(ع)، با حضور جمعی از مسئولان، در مدرسه استاد حالت 2 شهرستان ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۳۴۲۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا: این مراسم تحت عنوان مصباح الهدی به محوریت شناخت امام موسی کاظم (ع) برگزار شد، در این مراسم، محمد قادری تفرشی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در سخنانی فرو بردن خشم را از مهمترین ویژگی های امام موسی کاظم(ع) برشمرد و گفت: دانش آموزان می بایست با الگو پذیری از ایشان، با فرو بردن خشم و پرهیز از عصبانیت و خشونت با دیگران برخورد نمایند.


وی هدف از برگزاری این همایش را تکریم و گرامیداشت هفتمین اختر شیعیان حضرت امام موسی کاظم (ع)و امام شناسی دانش آموزان و الگو پذیری از ایشان دانست و گفت: در راستای امام شناسی و براساس دستورالعمل وزارتی هر استان به معرفی جامع و کامل یکی از امامان پرداخته اند و در شهرستان های استان تهران شناخت امام موسی کاظم(ع) در دستور کار مدارس قرار گرفت.


همایش طرح مصباح الهدی شهرستان ملارد، با حضور کریمی، رییس اداره قرآن اداره کل شهرستان های استان تهران، مدیر آموزش و پرورش، رییس امور مساجد، رییس اداره اوقاف و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان ملارد، در مدرسه استاد حالت 2 برگزار شد.


برگزاری آزمون امام شناسی، نمایشگاه، اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.


شایان ذکر است، هفتمین امام شیعیان از القاب کاظم ، صابر ، صالح ، امین و مهم ترین آن به باب الحوائج معروف است امام کاظم (ع) در فروبردن خشم و صبر بر ناملایمات زمان خود به کاظم معروف شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار