رییس آموزش وپرورش ناحیه یک شیراز اعلام کرد:

راهیابی 64 دانش‌آموز به مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی

خبرگزاری پانا: رییس آموزش وپرورش ناحیه یک شیراز گفت: روز دوم اردیبهشت میزبان مسابقات دانش‌آموزان دختر و سوم اردیبهشت نیز میزبان دانش‌آموزان پسر قرآنی سراسر استان خواهیم بود.

کد مطلب: ۳۳۹۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نصرواله کیانی در مراسم افتتاح سی و ششمین دوره استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان استان فارس که روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه به میزبانی ناحیه یک شیراز برگزار می‌شود از رقابت 1400 نفر در این مرحله خبر داد و افزود: آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز در سی و ششمین دوره این مسابقات افتخار میزبانی 1400 دانش‌آموز قرآنی استان را دارد.
رییس آموزش وپرورش ناحیه یک شیراز با اشاره به تفاوت سطح کمی و کیفی این دوره از مسابقات قرآنی نسبت به سال گذشته ابراز داشت: به‌منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه دانش‌آموزان به خصوص شهرستان‌ها، تلاش کردیم تا افتتاحیه این مسابقات را به‌صورت خلاصه اجرا کرده و اختتامیه آن را نیز برگزار نکنیم تا تنها نیم روز بیشتر وقت دانش‌آموزان بیشتر گرفته نشود.
وی بیان کرد:‌ روز دوم اردیبهشت میزبان مسابقات دانش‌آموزان دختر و سوم اردیبهشت نیز میزبان دانش‌آموزان پسر قرآنی سراسر استان خواهیم بود.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت،‌حفظ، تفسیر، احکام، نهج‌البلاغه، اذان، مداحی و انشای نماز برگزار می‌شود.
وی با یادآوری اینکه در این مرحله 64 نفر از دانش‌آموزان به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، گفت: مرحله کشوری این مسابقات در مردادماه سال جاری به میزبانی شیراز و مشهد برگزار خواهد شد.
خبرنگار: ساناز مهدی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار