عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

شهردای به دنبال ورزش همگانی نه ورزش قهرمانی/هبه گامی در جهت تحقق بودجه

خبرگزاری پانا: عضو شورای اسلامی شهر تبریزگفت: 95درصد هبه به کسانی تعلق می گیرد که به شهرداری بدهی دارند بنابراین اگر در جای خود خرج شود گامی در جهت تحقق بودجه شهرداری و به نفع بیت المال است.

کد مطلب: ۳۳۷۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اصغر عابدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جمعیت ساکن در بافت حاشیه شهرتبریز اظهار داشت:مهاجران روستاهای اطراف تبریز که اکثرا تمکن مالی مناسبی نیز ندارند قسمت اعظم بافت حاشیه نشینی را شامل می شوند که در این خوصوص توجه به امکنات عمرانی و رفاهی روستاها می تواند بسیارموثر باشد.
وی همچنین با اشاره به افزایش ساخت وساز ویلا در باغ های اطراف شهر تبریز در چند سال گذشته،گفت:این که ساخت این ویلاها به نفع یا ضرر شهر است؟ نمی دانم ولی با توجه به افزایش زندگی ماشینی و دغددغه های روزمرگی گاهی مردم نیاز دارند در محلی خارج از شهر به استراحت بپردازند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود:در سال 85 بر اساس مصوبه شورای وقت، 4 روستای کجوار، آناخاتون، خلجان و کرکج به شهر تبریز ملحق شدند که وزارت کشور این طرح را تایید نکرده و کارهای الحاقی نهایی نشده است تا این که در 2 سال اخیر دو روستای کرکج و خلجان به طور رسمی به شهر تبریز ملحق شدند وبا این که وضعیت دو روستای آناخاتون و کجوار هنوز بلاتکلیف مانده است ولی از طرف شهرداری تبریز به آنها خدمات تعلق می گیرد.
عابدزاده تصریح کرد:هر زمانی که برای شورای شهر تخلفی در پروژه عمرانی محرز شود به طور جدی برخورد می کند.
وی باشاره به افزایش طرح کرایه تاکسی ها در تبریز اذعان داشت:به احتمال زیاد این طرح در جلسه علنی شورای شهر تبریز فراد/یک شنبه/ مطرح خواهدشد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد:معتقد هستم افزایش نرخ کرایه تاکسی ها به صورت عدد رندی باشد تا باعث نشویم که رانندگان تاکسی ها مجبور نباشند پول بیشتر از مصوبه از مسافرین بگیرند.
عابدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادغام فوتبال ماشین سازی و شهرداری تبریز، گفت:شهرداری بر اساس وظایف مطرح شده بهتر است برای ورزش همگانی هزینه کند به جای این که دنبال ورزش قهرمانی باشد.
وی با بیان این که حذف هبه به طور کامل به علت داشتن ردیف بودجه امکان پذیر نسیت، خاطرنشان ساخت:95درصد هبه به کسانی تعلق می گیرد که به شهرداری بدهی دارند بنابراین اگر در جای خود خرج شود گامی در جهت تحقق بودجه شهرداری و به نفع بیت المال است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: سال 94،سال اجرای پروژه ها مشارکتی خواهد بود و یکی از دلایلا انتخاب دکتر جفی به عنوان شهردار تبریز به علت تعامل خوب ایشان با سرمایه گذران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار