وزیر بهداشت تاکید کرد؛

لزوم مشارکت همه دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی

خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت تاکید کرد: بستر فعالیت‌ و مشارکت همه دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی فراهم شود.

کد مطلب: ۳۳۱۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید حسن هاشمی در دیدار نوروزی با مسئولان و کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی این وزازتخانه ، با اشاره به این‌که در پس چهره همه دانشجویان قلب‌های پاکی هست که نباید نادیده گرفته شود، خاطر نشان کرد: امروز به لطف خداوند متعال، شرابط خوبی در کشور ایجاد شده است که همت مضاعف معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها را جهت فراهم کردن شرایط و بستر فعالیت‌های فرهنگی همه دانشجویان فارغ از سمت و سوی سیاسی را می‌طلبد و لازم است همه افراد و سلایق امکان اظهار نظر و مشارکت در فعالیت فرهنگی دانشگاه‌ها را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی در خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه، گفت: پزشکان بسیاری علاقمند به مشارکت در این اردوها هستند و تمایل دارند به صورت شخصی و نه تحت لوای گروه‌ها و عناوین خاص در این امر داوطلبانه و خداپسندانه شرکت کنند. لازم است اردوهای جهادی نهادینه شده و زمینه جهت فعالیت و مشارکت این افراد فراهم شود.

هاشمی در ادامه به اهمیت بهداشت دهان و دندان و نیاز اقشار ضعیف جامعه به خدمات دندانپزشکی اشاره کرد و گفت: در اردوهای جهادی باید مشارکت دانشجویان دندانپزشکی نیز جلب شود تا بتوانیم این خدمات را به اقشار بی‌بضاعت جامعه ارائه دهیم.

هاشمی در پایان به موفقیت تیم مذاکره هسته‌ای در رسیدن به توافق اشاره کرد: دولت دکتر روحانی تا به حال به موفقیت‌های بسیاری دست یافته و در ادامه فعالیت خود نیاز به همکاری و حمایت مردم دارد. با توجه به اینکه انتخابات مجلس را در پیش رو داریم انتظار می‌رود که مردم با شنیدن سخنان مختلف و انتخاب اصلح، همچون گذشته مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار