نشست رئیس دانشگاه پیام نور شهرری با کارکنان در سال جدید

خبرگزاری پانا: همزمان با آغاز به کار دانشگاه پیام نور شهرری در سال جدید نشست صمیمی کارکنان با ریاست دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۳۳۱۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ری؛ رئیس دانشگاه مرکز ری با تبریک موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای گفت: این موفقیت حاصل برنامه ریزی های مدبرانه و حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

محمداحسان تقی زاده ضمن اشاره به اینکه همه ی افراد کشور به نحوی در موفقیت هسته ای ایران نقش داشته اند گفت: مسئولین ما ریاضت ها را خریدند تا امروز بتوانیم به مدد ارواح طیبه شهدا و امام شهدا به قله های بلند عزت برسیم.

وی با مقایسه دوران پیش و پس از انقلاب و اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر پیشرفت های بزرگ و مثبتی در جامعه صورت گرفته است و باید تلاش شود تا با تدبیر و تفکر اصلاحاتی صورت گرفته تا به موفقیت های بزرگ تر دست یابیم.

تقی زاده تصریح کرد: در سالی که مزین به شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است باید تلاش کنیم تا هر کدام در هر شغل و موقعیتی که هستیم بتوانیم یک گام در جهت پیشرفت کشور برداریم.

وی دانشگاهیان را پیاده نظام و یاوران کشور دانست و افزود: کسانی که امروز برای رسیدن به اهداف عالی کشور تلاش می کنند و عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان می آورند تربیت یافتگان همین دانشگاه ها می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار