استاندار کرمانشاه:

شرایط مشارکت های اجتماعی جوانان باید تسهیل شود

خبرگزاری پانا: استاندار کرمانشاه در چهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه گفت:دستگاههای اجرایی و دولتی استان باید با احصاء برنامه های قابل واگذاری به سمن ها،شرایط را برای مشارکت جوانان در فعالیتهای اجتماعی تسهیل کنند.

کد مطلب: ۳۲۱۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس ابراهیم رضایی بابادی افزود:مشارکت مردمی به عنوان یک اصل کلیدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی دولت های پس از انقلاب مورد توجه و تاکید مسئولان نظام بوده است و شاکله این نظام بر همین مشارکت ها و نقش آفرینی ها بنا نهاده شده است.
استاندار کرمانشاه توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد در سطح جامعه را یک ضرورت در راستای افزایش مشارکت های اجتماعی جوانان خواند و تاکید کرد: شرایط صدور مجوز سمن های جدید بر حسب نیازهای جامعه باید تسهیل و شتاب بیشتری داشته باشد.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه همچنین از صدا و سیمای استان کرمانشاه خواست در زمینه افزایش مشارکت های اجتماعی جوانان نقش فعال تری داشته باشد.
مهندس رضایی در ادامه،با اشاره به وجود ظرفیت و زیر ساختهای لازم برای ورود جوانان به فعالیتهای اجتماعی اظهار کرد:باید از این امکانات و ظرفیت ها به منظور توانمندی بیشتر جوانان جهت ورود به جامعه نهایت استفاده را برد.
وی در ادامه از دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان استان کرمانشاه خواست به منظور بهره مندی بیشتر فعالین حوزه سازمان های مردم نهاد از شرایط بیمه ای و معافیت های مالیاتی اساسنامه تشکیلاتی سمن ها مورد بازنگری و در صورت لزوم اصلاح شود.
نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان کرمانشاه در این نشست حضور داشتند.
تشکیل بانک اطلاعاتی سمن های استان کرمانشاه، برگزاری دوره های توانمند سازی سازمان های مردم نهاد استان، اعتماد بیشتر بخش های دولتی به جوانان به منظور برون سپاری امورات به جوانان، ایجاد شرایط لازم به منظور بهره گیری سمن های فعال از فضاهای اداری بلا استفاده، نامگذاری یک روز به نام«روز مشارکت های اجتماعی جوانان، راه اندازی پورتال ویژه سمن ها از جمله پیشنهادات نمایندگان حاضر در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار