رییس ستاد اقامه نماز استان اردبیل:

200 نشست ترویج نماز در استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری پانا:رییس ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت:امسال 200 نشست ترویج نماز در بین خانواده های استان اردبیل برگزار شده است.

کد مطلب: ۳۱۷۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، شکر عبدی درگفت و گو با خبرنگاران افزود: این نشست در بین خانواده های دستگاه های اجرایی استان با هدف آموزش شیوه دعوت فرزندان به نماز برگزار شده است .

وی بیان کرد: خانواده و آموزش و پرورش دو نهاد تاثیرگذار در تربیت دینی هستند و به این دلیل ستاد اقامه نماز استان توجه ویژه ای به آموزش در این دو نهاد دارد .

رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: در 19 منطقه آموزش و پرورش استان هم نشست ها و دوره های آموزشی نماز برگزار شده و چهار هزار و 119 نفر دانش آموز دختر و پسر در این دوره ها شرکت کرده اند .

عبدی با تاکید بر بهره مندی تمامی اقشار جامعه از آموزش ها و نشست های نماز گفت: علاوه براین نشست ها در اجرای طرح ویژه آموزش نماز تاکنون 60 اعزام برای مناطق عشایری و روستایی استان انجام و آموزش های لازم به عشایر و روستاییان شده است .

وی ادامه داد: طرح منهاج از جمله ظرح های دیگر ترویج نماز است که در بین اصناف و بازاریان استان اجرا شده است .

عبدی گفت: برگزاری بیش از 17 دوره فرخوان شعر و داستان نویسی ، چهار جشنواره وبلاگ نویسی و چهار جشنواره فرهنگی ، هنری نماز از جمله اقدامات ستاد اقامه نماز برای ترویج فرهنگ نماز بوده است .

رئیس ستاد اقامه نماز استان از برگزاری دوره های آموزشی شایستگان ویژه در کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: این طرح ویژه جوانان مسجدی بوده و برای 117 نفر از جوانان مسجدی برگزار شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار