چهارمین اجلاس استانی نماز در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده چهارمین اجلاس استانی نماز در اردبیل ۱۸ اسفند امسال برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۰۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین اجلاس استانی نماز در اردبیل برگزار می‌شود

اکبر بهنامجو در جلسه شورای اقامه نماز استان اردبیل اظهار داشت: بر‌اساس تصمیم‌گیری اعضای شورای اقامه نماز استان، برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز در اردبیل به 18 اسفندماه که روز مسجد است، موکول شد .

اوبا بیان این که اجلاس نماز باید با گستره وسیعی برگزار شود و این موضوع نیازمند زمان مناسب برای برنامه‌ریزی همه جانبه است بیان کرد: فرهنگ‌سازی نماز جماعت، خصوصا در دستگاه‌های اجرایی از جمله مواردی است که باید در این اجلاس مورد توجه قرار گیرد و تلاش برای توسعه این برنامه‌ها اولویت اساسی است .

استاندار اردبیل افزود: توجه به نقاط ضعف استان در خصوص تامین نمازخانه‌های بین شهری و داخل شهری برای استقبال از گردشگران نیز می‌تواند در این اجلاس بررسی شود و نیاز است دستگاه‌های مربوطه در این زمینه نهایت پیگیری و جدیت را داشته باشند تا مشکلی از این بابت باقی نماند .

بهنامجو تصریح کرد: استفاده از کارهای هنری برای فرهنگ‌سازی نماز اول وقت نیز باید توسط هنرمندان استان انجام شده تا شیوه دعوت به نماز به شکل هنری و جذاب ارائه شود و در این زمینه نقش رسانه‌ها بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم مد نظر قرار داده شود تا مشکلات برطرف شود .

او بیان کرد: اجلاس امسال نماز با عنوان شیوه دعوت به نماز بوده تا مردم و جوانان را بیشتر به سمت نماز ترغیب کنیم که اقدامات صورت گرفته از سوی مرکز تخصصی نماز استان با هدف ترغیب جامعه به سمت نماز است و کارهای بسیاری در ارتباط با نماز انجام‌شده اما این کارها کافی نیست، بنابراین امیدواریم وضعیت نماز در سطح استان از وضعیت فعلی بهتر شود .

استاندار اردبیل از انتخاب سه اثر برتر استان در اجلاس سراسری نماز خبر داد و بیان کرد: در این اجلاس نفرات برتر تجلیل و قدردانی خواهند شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار