در یوم ا...۲۲بهمن؛

تفاهم نامه آموزش و پرورش و بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای امضا شد

خبرگزاری پانا: روز (دوشنبه)20 بهمن در سازمان دانش آموزی تفاهم نامه ای بین معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در جهت هم افزایی تولید، معرفی و استفاده صحیح از بازی های رایانه ای امضا شد.

کد مطلب: ۳۱۵۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، به منظور همسویی و هم افزایی در جهت تولید، معرفی و استفاده صحیح از تولیدات فاخر در زمینه بازی‌های رایانه‌ای روز دوشنبه - 20 بهمن ماه - در سازمان دانش آموزی تفاهم نامه ای بین معاونت پرورشی و فرهنگی به نمایندگی حمیدرضا کفاش و بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای به نمایندگی ذبیح الله فیض آبادی منعقد شد .

توسعه فرهنگ صحیح استفاده از بازیهای رایانه ای در بین دانش آموزان ،هدایت و نظارت بر تولیدات و محصولات بازی‌های یارانه ‌ای ویژه مدارس، نیازسنجی و آسیب شناسی بازی‌های رایانه‌ای به منظور اتخاذ تصمیمات مدیریتی و توسعه و تبلیغ فرهنگ استفاده از تولیدات ایرانی - اسلامی دربین دانش آموزان بخشی از اهداف این تفاهم نامه است .

محورهای فعالیت این تفاهنامه همکاری در جهت نشر و توزیع بازی‌های فاخر ایرانی در مدارس، همکاری و مشارکت در برگزاری مسابقات رایانه ای بین مدارس، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات بازی‌های رایانه ای در مدارس، ساخت بازی های آموزش محور ویژه دانش آموزان و برگزاری دوره های آموزشی - توجیهی ویژه مربیان منتخب سراسر کشور است.
همچنین کمیته مشترک به منظور تدوین فعالیت‌های مصوب و پیگری مصوبات مورد توافق طرفین ، کمیته‌ای متشکل از مدیران و کارشناسان دو مجموعه حسب نظر معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تشکیل خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار