معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت:

سنگینی کیف مدارس به عنوان یک فرضیه در چند مدرسه اقدام‌پژوهی شود

خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: به مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با توجه به پژوهشکده‎‎ای که آموزش و پرورش در استان گلستان دارد پیشنهاد می‎کنیم سنگینی کیف مدارس به عنوان یک فرضیه در چند مدرسه به صورت نمونه اقدام‌پژوهی شود.

کد مطلب: ۳۱۲۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: به مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با توجه به پژوهشکده‎‎ای که آموزش و پرورش در استان گلستان دارد پیشنهاد می‎کنیم سنگینی کیف مدارس به عنوان یک فرضیه در چند مدرسه به صورت نمونه اقدام‌پژوهی شود.

زرافشان ادامه داد: ما از مدیران مدارس در‎خواست می‎کنم به نحوی برنامه درسی را در طول هفته هماهنگ کنند که دانش‎آموزان با حداقل امکانات در مدارس حضور یابند.

وی با بیان اینکه استان گلستان از لحاظ جمعیت شهری و روستایی بافت ویژه‎ای دارد، خاطرنشان کرد: طبیعتا بالا بودن جمعیت روستایی کار را برای ارائه خدمات آموزشی، آموزش و پرورش دشوار می‎کند.

زرافشان با بیان اینکه نمرات کتبی نهایی دانش آموزان گلستانی در سه سال گذشته روندی رو به رشد داشته، افزود: نمره کتبی نهایی یکی از ارزیابی‎های استانداردهای آموزش و پرورش در سطح ملی است و با توجه به ظرفیت خوب نیروی انسانی و نگاه خوبی که آموزش و پرورش گلستان به کیفیت بخشی دارد، امید است شاهد روند رو به رشد سطح علمی دانش آموزان گلستانی شویم.

‌معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: راه‎اندازی مدارس شبانه‎روزی در روستاها، ایجاد مرکز آموزش از راه دور و اخیرا‌ با بسته حمایتی برای مدارس غیر‌دولتی به دنبال تقویت بار آموزشی روستاها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار