در شهرداری مشهد تدوین شد:

دستورالعمل کارگزاران فروش محصولات پروژه های مشارکتی

خبرگزاری پانا: شهرداری مشهد، برای نخستین بار در کشور، فروش محصولات پروژه های مشارکتی را از طریق کارگزاران انجام می دهد.

کد مطلب: ۳۰۷۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، مدیر بازاریابی و بهره برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به مطلب فوق گفت: دخیل نمودن بخش خصوصی در حوزه های فروش، از جمله مطالبی است که باید مورد مداقه جدی در ادارات دولتی قرار گیرد.

مهدی جلیلی مهربانی افزود: ما محصولات کلان خود را باید از طریق تعامل با موسسات مالی، بانک ها و یا شرکای قبلی به ثمر برسانیم، اما در حوزه کارگزاران تا کنون کار جدی صورت نگرفته و خرده فروشی محصولات مشارکتی مانند مغازه ها، آپارتمان ها و... براساس سیاست های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تدوین دستورالعمل کارگزاران فروش، در قالب دستور العمل 16صفحه­ای بر اساس اطلاعات و تجربیات شهرداری مشهد با شناسایی آسیب ها، نقاط ضعف و قوت آن صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: این دستورالعمل با توجه به ارزیابی فنی، مالی، جنس آن و کاری که انجام می دهیم، می باشد که در این راستا برای عمومیت بخشیدن به آن از بین اطلاعات ارسال شده، برای افراد حقیقی و حقوقی فراخوان می دهیم.

جلیلی عنوان کرد: بر اساس اطلاعاتی که در کمیته توان سنجی کارگزاران ارزیابی خواهد شد، موضوعات را به بخش خصوصی واگذار می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در این حوزه در نظر است از خدمات سازمان زمین و مسکن شهرداری به عنوان بازوی اجرایی استفاده شود تا خرید و فروش را بصورت متمرکز انجام داده و امکان پیگیری و جمع آوری اطلاعات بصورت صحیح وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار