تاکید مدیر آموزش وپرورش شهریاردرنماز جمعه

مشارکت اولیاءدانش آموزان در کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید در جامعه

خبرگزاری پانا : مدیر آموزش وپرورش شهریار در نماز جمعه شهراندیشه تاکید کرد: آموزش وپرورش صرفا یک اداره و مدرسه نیست بلکه یک نظام تعلیم و تربیت است که اولیاءنقش بسزایی در همکاری با این نظام آموزشی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید در جامعه به عهده دارند .

کد مطلب: ۳۰۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار،علی ذبیحی در سخنرانی گرامیداشت هفته شورا های آموزش و پرورش پیش از خطبه های نماز جمعه شهراندیشه بر اهمیت آموزش و پرورش به عنوان یک نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد .

وی ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش وپرورش گفت :هدف از تشکیل شورهای اموزش وپرورش مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش وپرورش و تسهیل فعالیت های آموزش و پرورش است .
ذبیحی افزود :آموزش وپرورش محدود به یک اداره و مدرسه نیست بلکه یک نظام تعلیم و تربیت است که موردتاکید امام ومقام معظم رهبری است .
وی با تاکید بر ضرورت برنامهد ریزی صحیح در امر تربیت دانش آموزان در جامعه فعلی اظهار داشت :دردنیای امروز آموزش مختص به آموزش وپرورش نیست بلکه نهاد های آموزش غیر رسمی مانند شبکه های اجتماعی ،اینترنتی ،فضا های مجازی بر آموزش دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد .
مدیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی نوپدید نهاد خانواده و مدرسه را مورد هدف قرار داده و خواهان ضعیف شدن این دونهاد هستند خواستار مشارکت مردم امر آموزش شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار