لزوم ایجاد شهرک صنوف آلاینده در اقلید

خبرگزاری پانا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید در جلسه گروه نظارت بر اصناف بر لزوم ایجاد شهرک صنوف آلاینده در این شهرستان تأکید کرد.

کد مطلب: ۳۰۵۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا قادری در جلسه گروه نظارت بر اصناف که با حضور مسئولان اتاق اصناف، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، امور مالیاتی، اتحادیه‌های صنفی، شبکه بهداشت و درمان، شورای اسلامی شهرستان و سایر اعضای گروه در اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد با اشاره به ارزش و قداست والای انقلاب اسلامی و تأکید بر حضور فعال اصناف و بسیج اصناف در بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگداشت دهه فجر، حراست از ارزش‌ها و اصول انقلاب و نظام اسلامی و تلاش در حفظ رضایت‌مندی و آسایش و امنیت مردم که پشتوانه اصلی نظام و انقلاب‌اند زیر سایه اقتدار و بصیرت رهبری از وظایف اصلی مسئولان و متصدیان امور کشوری است.
وی با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد اصناف در افزایش کمی و کیفی خدمات صنفی به مردم تصریح کرد: جلسه گروه نظارت بر اصناف باهدف بررسی نقاط ضعف و قدرت بازار شهرستانی و تبادل اندیشه صاحب‌نظران و ارائه راهکارهای مناسب و عملی در راستای ایجاد بازاری پرتکاپو، متنوع، سالم و سودده و رفع مشکلات مردم و اصناف شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس گروه نظارت بر اصناف اقلید بیان داشت: نظارت مداوم بر عملکرد اصناف و بررسی پایدار مشکلات بازار شهرستانی موجب ارتقای بهداشتی، تعادل قیمتی، عرضه متناسب با تقاضا و درنهایت رضایتمندی مردم و سود اقتصادی اصناف خواهد شد.
قادری با تأکید بر لزوم تشکیل فروشگاه زنجیره‌ای روستایی در راستای تأمین مایحتاج روستائیان این شهرستان بیان داشت: عرضه کالاهای موردنیاز روستائیان باکیفیت بالا و قیمت مناسب و ارتقای اصناف روستایی موجب عدم رفت‌وآمد غیرضروری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنان و کاهش بار ترافیکی شهر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار