معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت:

امنیت بهترین و مهم ترین نعمت در جامعه ما است

خبرگزاری پانا: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش گفت: ما در جنگ نرم همواره با واژه ای به نام بیوتروریسم یاهمان ناامنی روبرو هستیم که بسیار مخرب و خطرناک است.

کد مطلب: ۳۰۲۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا : سید جواد قوامی نژاد در جمع مدیران ، دبیران و مربیان منتخب این مدیریت در همایش پدافند غیر عامل با اشاره به این نکته که وقتی در جامعه ای ناامنی باشد باید هزینه ی بسیار صرف شود تا برنامه ها انجام شود، تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم با دو روش سخت افزاری همانند جنگ و بمباران و نرم افزاری از قبیل شایعه پراکنی و ... ناامنی را در جامعه ایجاد می کند.

وی افزود: بیوتروریسم آرام آرام وارد زندگی ها می شود، هدایت شده است، حوزه ی عمل بسیار گسترده دارد و بسیار سریع توسعه می یابد.

قوامی نژاد در پایان به تشریح بیوتروریسم اجتماعی پرداخت و گفت: خیلی چیزها هست که زندگی اجتماعی رااز انسان می گیرد ولی بازخورد آن در کوتاه مدت دیده نمی شود که پرداختن به شایعات، وحشت آفرینی، سوء ظن، بی اعتماد کردن مردم به همدیگر و ... از جمله ی مهمترین آنها می باشد.

شایان ذکر است در ادامه سرهنگ زارع ، هجمه های کامل دشمن را توضیح داد و به موضوعاتی از قبیل فضاهای اجتماعی ایجاد شده، ترفندهای دشمن در جنگ نرم و ... پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار