فرماندار شیراز اعلام کرد:

آمادگی فرمانداری شیراز جهت همکاری در انتقال ساختمان اورژانس

خبرگزاری پانا:فرماندار شیراز گفت: مدیریت بحران فارس باید تصمیم ویژه‌ای برای ساختمان مدیریت مركز فوریت‌های پزشكی و اورژانس استان اتخاذ كند، ساختمان فعلی به درد موزه می‌خورد.

کد مطلب: ۲۹۹۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی امیری در حاشیه بازید مدیران از مركز مدیریت فوریت‌های پزشكی و اورژانس فارس بیان كرد: در کشورهای توسعه یافته و در مراکز بزرگ جمعیتی، ساختمان‌های مدیریت اورژانس و مراكز پزشكی و بیمارستان‌ها دارای پیشرفته‌ترین امكانات نظیر امكان فرود و برخاست هلی‌كوپتر است.

وی با بیان اینكه با گذشت سال‌ها، در شیراز به دنبال جایی برای نشستن هلی‌كوپتر اورژانس می‌گردیم، افزود: در مجتمع‌های تجاری بزرگ هم حتی باید قابلیت فرود هلی‌كوپتر وجود داشته باشد، اما متأسفانه از ظرفیت مجتمع‌های مختلف جدید‌التاسیس هم استفاده نشده است.

امیری با اعلام آمادگی فرمانداری شیراز جهت همکاری در انتقال ساختمان مركز فوریت‌های پزشكی فارس گفت: با عقب نشینی این ساختمان تنها 10 متر از آن می‌ماند، لذا تخریب و بازسازی آن منطقی نیست.

فرماندار شیراز با بیان اینكه هلی‌كوپتر فعلی این مركز نیز به طور اجاره‌ای از سپاه گرفته شده و بابت آن ماهانه 80 میلیون تومان اجاره داده می‌شود، عنوان كرد: هلی‌كوپترهایی که ما استفاده می‌کنیم نظامی است که هشت تن وزن دارد، حال آنكه امروزه برای اقدامات امدادی از هلی‌كوپترهای سبك با وزن 2 تن استفاده می‌شود.

وی از دكتر ضرغام صادقی، نماینده مردم شیراز و عضو هیت رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست كرد تا تخصیص هلی‌كوپتر به اورژانس فارس را از طریق مجلس پیگیری كند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار