مدیر آموزش و پرورش درمیان:

9دی ماه، روز فریاد دین خواهی، بصیرت و بیداری ملت ایران است

خبرگزاری پانا:مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: 9 دی ماه، روز فریاد دین خواهی و درخشش هوشمندی و بصیرت ملت ایران است.

کد مطلب: ۲۹۷۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از درمیان، حسین مهران فر صبح امروز با صدور پیامی، 9 دی ماه را، روز دین خواهی، بصیرت و درخشش هوشمندی ملت ایران دانست.

در ادامه متن پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان آمده است:

9دی ماه نمایش فریاد دین خواهی و ولایت‌مداری و صحنه درخشش هوشمندی و بصیرت ملت ایران در سپهر تاریخ انقلاب اسلامی است.

ملت ایران، در تکرار تاریخ همواره به حضور درصف عاشوراییان زمان و ولایت مداری ثبات قدم جسته تا به فخر سرافرازی و رستگاری نایل آیند.

موهبت این سعادت، وام دار حرمت خون شهدا و صلابت و عزم راسخ جانبازان مخلصی است که به سان چراغ منیر، ملت را به کرانه های ایمن ولایت رهنمون می شوند.

بصیرت چراغی پر فروغ است که اگر در وجود انسان روشن شود، او را به درستی و کمال رهنمود می‌کند و خوشبختانه این ملت بزرگ همواره از این موهبت برخوردار بوده و تارک تاریخ به امتداد آن اشاره دارد.

مردم بصیر و خداشناس ایران اسلامی در حماسه‌ای ماندگار در ۹ دی ثابت کردند که همچون دژی مستحکم در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و در پاسداشت عاشورا و عاشوراییان در زیر پرچم ولایت آماده جانبازی و فداکاری هستند حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال، بصیرت و میثاق مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

اینجانب حماسه ماندگار و به یاد ماندنی ۹ دی که روز بصیرت نام نهاده شده است را گرامی داشته و این روز را به تمامی فرهنگیان و مردم شریف و بصیر شهرستان درمیان تبریک عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار