رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد

جذب 65 پزشک متخصص و فوق تخصص در استان اردبیل

خبرگزاری پانا:رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت 65 پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مورد نیاز استان اردبیل جذب شده‌اند.

کد مطلب: ۲۹۶۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرهاد پورفرضی درنشست کمیته کاری اجرای طرح کاری نظام سلامت در اردبیل اظهار داشت: این پزشکان که در بین شهرهای مختلف استان به غیر از اردبیل توزیع می‌شوند برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر جذب مراکز بیمارستانی شده و هیچ مجوزی برای فعالیت آنها در مطب داده نمی‌شود .

وی ادامه داد: قرار است به جای مطب‌های خصوصی این پزشکان، کلینیک‌های تخصصی در شهرهای مختلف راه‌اندازی شود تا از تخصص و مهارت این پزشکان در ارائه خدمات به مردم در این مجموعه‌ها استفاده شود .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ما در اجرای طرح تحول نظام سلامت برنامه‌ریزی‌هایمان را در فازهای مختلف انجام دادیم و از اوایل مهر ماه نیز در قالب بسته نظارت سعی کردیم تا بر پرداختی‌های غیرمتعارف نظارت کنیم به طوری که تاکنون کمترین تخلفات در این حوزه به ثبت رسیده به طوری که هیچ پرونده شکایتی از دریافت زیرمیزی پزشکان در استان اردبیل شاهد نبودیم .

پورفرضی از ارائه بیش از 300 نوع خدمات در قالب پوشش بیمه‌ای خبر داد و بیان کرد: این اقدامات بستری را فراهم کرده تا عدالت بهداشتی و درمانی بیش از گذشته به ثبت رسیده و زمینه حرکت مفید و موثر برای فعالان این عرصه به وجود آید .

وی ضرورت همکاری بیمه‌های تکمیلی را در ارائه خدمات کیفی‌تر و ارزان‌تر به عموم مردم در صورت مراجعه به مراکز درمانی یادآور شد و ادامه داد: این اقدامات بستری را فراهم کرده تا عدالت بهداشتی و درمانی بیش از گذشته به ثبت رسیده و زمینه حرکت مفید و موثر برای فعالان این عرصه به وجود آید .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضرروت همکاری بیمه‌های تکمیلی را در ارائه خدمات کیفی‌تر و ارزان‌تر به عموم مردم در صورت مراجعه به مراکز درمانی یادآور شد و گفت: یک‌هزار و 100 پزشک در استان اردبیل در قالب پزشک عمومی و تخصصی و فوق تخصصی فعالیت دارند که سعی شده با واقع‌بینی در تعرفه‌های ابلاغی از سوی مسئولان کشوری بخش عمده‌ای از درخواست‌ها و مطالبات آنها مورد توجه قرار گرفته و با قناعت به حق و حقوق سعی کنند تا جلوی هرگونه مشکلات و معضلات در این حوزه گرفته شود .

پورفرضی در پایان سخنان خود با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت تعرفه‌ها در مراکز بیمارستانی برای ساکنان مناطق شهری تا 6 درصد و روستاییان تا 3 درصد کاهش یافته است،‌ بیان کرد: این شرایط به رضایت‌مندی 80 درصدی مردم در این حوزه کمک کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار